Упродовж 3-5 квітня 2015 року на хімічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка проходив ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з хімії, у якій взяли участь студенти з різних вишів України. Серед студентів педагогічних університетів третє місце посів студент V курсу природничо-географічного факультету Степанов Максим Тарасович (Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка).
Детальніше...
Кафедра видавничої справи і редагування факультету філології та журналістики запрошує на кавові посиденьки своїх випускників, студентів та колег.
У програмі зустрічі - сюрпризи і подарунки, кава і торт, жива музика і багато гарних вражень і щасливих спогадів.
Чекаємо колег, усіх нинішніх і колишніх студентів спеціальності «Видавнича справа і редагування» 16 травня з 11.00 до 13.00 у залі для науковців біблотеки КДПУ.
28 квітня 2015 року на мистецькому факультеті відбувся творчий проект «Душі в унісон», авторами якого виступили студентки 5 курсу Марія Смілянець та Катерина Яровенко.
Григорій Клочек: Остаточно переконуюся, що написання есе є дуже ефективною навчально-розвиваючою та іспитовою формою. Не дарма нею так широко користуються в кращих зарубіжних університетах. На моє глибоке переконання, робота над есе повинна замінити роботу з написання так званого «реферату», яка зводиться до узаконеного (!) плагіату, тобто до бездумного списування чужих текстів. У цьому році я експериментував: залікові есе з теорії літератури та теорії літературного твору писали студенти 5-го та 6-го курсів. З наступного року, обговоривши результати цієї новації на кафедрі, будемо впроваджувати її у процес викладання усіх літературознавчих дисциплін.
У контексті проекту “Весняна майоліка” 29 квітня у актовій залі мистецького факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відбувся публічний виступ студентів IV-Vкурсів, які презентували виконавську майстерність та техніку диригування з оркестровими колективами та ансамблями, виступали в ролі диригентів різних за складом інструментальних колективів.