Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Новини проєкту LECTURE

Відбулася перша робоча зустріч учасників проєкту

Відбулася перша робоча зустріч учасників проєкту

У понеділок, 16 грудня 2024 року, в дистанційному форматі відбулася перша робоча зустріч учасників проєкту 101179602 ERASMUS-EDU-2024-CBHE-STRAND-3 «Introducing Leading European Competence Approach into Teacher Training Curriculum for Ukraine's Resilience» (Впровадження провідних європейських компетентностей у стандарт підготовки вчителя для забезпечення стійкості України). Зустріч була організована координатором проєкту Антонеллою Поче (професор експериментальної педагогіки, керівник центру ІНТЕЛЕКТ, Центр досліджень культурної спадщини, добробуту та педагогічних технологій, кафедра історії, гуманітарних наук та суспільства, Римський університет Тор Вергата).

Від нашого університету в зустрічі брали участь координатор проєкту від ЦДУ ім. В. Винниченка Ренат Ріжняк та представник команди Олександр Леонідов.

Зустріч відбулася згідно запропонованого координатором порядку денного:

  1. Знайомство, привітання.
  2. Сучасний стан проектної діяльності.
  3. Планування візиту до Італії, що має розпочатися 25 лютого.
  4. Управління та забезпечення якості: переказ коштів.
  5. Інші зауваження.

Антонелла Поче повідомила, що угода про партнерство вже опрацьована ними і передана на розгляд адміністрації. Після ухвалення керівництвом угоду надішлють на розгляд і підпис університетам-учасникам.

Визначений був також орієнтовний план проведення очної стартової зустрічі в Італії. Погоджено, що команди з кожної країни мають підготувати доповідь про систему підготовки вчителів, яка буде представлена кожною організацією або групами університетів (де це можливо) на стартовій зустрічі.

Орієнтовний план доповіді має бути таким:

  1. Вступ.
  2. Становлення системи підготовки вчителів.
  3. Чинна програма підготовки вчителів: тривалість, контекст (зміст?), компетентності абітурієнта і випускника, переваги, проблеми/виклики.
    3.1. Роль технологій у підготовці вчителів: цифрові засоби навчання, віддалене / онлайн навчання.
    3.2. Заходи з гарантування інклюзивності та корисні практики.
  4. Висновки.

Крім цього, Антонелла Поче надіслала докладну інформацію про те, як дістатися з обох аеропортів до Рима, потім до університету, де краще зупинитися, а також як користуватися системою громадського транспорту.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись