Сектор обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики
Напрямки діяльності сектору обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики
Сектор обслуговування ЄДЕБО є підрозділом навчально-методичного відділу.
Мета діяльності: координація та контроль дій структурних підрозділів університету з питань ведення Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) – автоматизованої системи збирання, оброблення, зберігання та захисту даних, в тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів освітніх послуг.
Основні завдання:
– організація робіт технічного супроводження процесу формування та ведення у Єдиній державній електронній базі з питань освіти обліку даних стосовно діяльності Університету, наповнення щорічного звіту закладу вищої освіти «Ступені ризику»;
– збір, обробку, аналіз та підготовка документів до верифікації в ЄДЕБО;
– створення та супроводження електронної бази даних студентів Університету стосовно замовлення студентських квитків, документів про освіту державного зразка та додатків до них європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) (спільна робота з деканатами факультетів);
– супровід роботи технічних секретарів приймальної комісії під час вступної кампанії;
– забезпечення роботи консультаційного пункту для реєстрації електронних кабінетів, виправлення помилок та вирішення спірних питань під час подання електронних заяв на вступ;
– перевірка та внесення до ЄДЕБО підтверджуючих документів для осіб зі спеціальними умовами вступу;
– здійснення зарахування абітурієнтів до закладу вищої освіти та переведення на державну основу осіб пільгових категорій;
– формування конкурсних пропозицій обсягу прийому на навчання та випуску фахівців із вищою освітою;
– участь у підготовці пропозицій до обсягів державного замовлення на підготовку та випуск фахівців;
– внесення обсягів державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти, виділених конкурсною комісією МОН України;
– отримання від факультетів даних про рух контингенту здобувачів вищої освіти та своєчасна їх обробка, зведення даних по наповнюваності груп студентами; підготовка статистичного звіту про рух контингенту студентів закладу вищої освіти (щомісячно, щосеместрово, щорічно);
– складання звіту закладу вищої освіти на початок навчального року за формою 2-3нк;
– замовлення сертифікатів для підключення нових користувачів ЄДЕБО та повторна генерацію ключів діючих користувачів.