Сучасні медіа-стартапи: успішні практики
21 жовтня студенти нашого університету знову зібралися разом, аби пізнавати усі медійні тонкощі. Не дивлячись на дощову погоду і на скорочені пари, ніщо не завадило прийти і здобути нові знання. Тема, якій було присвячене спілкування, звучала так: «Сучасні медіа-стартапи: успішні практики». Для того, щоб аудиторія змогла якнайбільше отримати корисної інформації, організатори запросили експертів, а саме: Наталю Фенько - викладача кафедри видавничої справи та редагування, спеціаліста з медіакритики, яка розповіла про критерії якості матеріалу, акцентувала увагу на принципах створення якісного ЗМІ, запропонувала шляхи оновлення студенстських газет; Світлана Дубина – журналіст інформаційного порталу «Гречка», головний редактор молодіжної онлайн-газети «П'ять поверхів» - поділилася досвідом створення власного медіа, розказала про молодіжну журналістику в Кіровограді та разом з аудиторією з'ясовувала успішність медіа-стартапів та їх критерії.
Ірина Ткаченко презентувала студентам сучасні інструменти web-publishing, розповіла про шляхи популяризації медіа-продуктів. Навчання проходило у форматі діалогу, спікери, які розповідали свої теми зверталися до аудиторії із запитаннями та провокували слухачів висловлювати свої думки з приводу почутої інформації. Сергій Ткаченко підготував приклади найуспішніших молодіжних медіа-стартапів, які зараз користуються неабиякою популярністю в Україні. Учасники активно брали участь в обговоренні питань. Такий інтерактив спрямований не тільки розшири знання про медіа сферу, а й дає можливість студентам різних факультетів познайомитися між собою, поспілкуватися із різними спеціалістами та активними громадськими діячами нашого міста.
Зустріч не обмежилася тільки інтелектуальним збагаченням. Кулінарні традиції та нестандартні кави-брейк є частиною активного навчання та неформального спілкування. Учасники проекту могли поласувати кулінарними витворами Ірини Ткаченко, яка підготувала смачні бутерброди з сиром.
Приємно, що цього разу на «Медіа-кузню» завітали учасники минулого тренінгу, а також прийшли нові студенти, які виявили бажання розвивати свої знання про медіа-сферу. Участь у 2-му модулі проекту взяли 22 студенти нашого вишу. На захід завітав ректор – Олег Семенюк, який висловив надію, що проект буде результативним і по завершенню тренінгів студенти активно долучаться до створення університетського медіа
Організатори вдячні партнерам, які допомагають у проведенні «Медіа-кузні»: кафедрі видавничої справи та редагування, Раді молодих вчених КДПУ і ректорату університету. Також висловлюємо подяку студентам, які оперативно і творчо здійснюють інформаційну підтримку проекту: Артемові Луценко, Ользі Алєксєєнко та Вікторії Гапоненко. Наступного разу зустріч планується 28 жовтня. Слідкуйте за анонсами в соц. мережах, на сайті університету та сміливо приєднуйтеся до команди інноваторів!
Інформація надана медіа-групою «Університетський меридіан»