Інформаційні технології в сучасній освіті
7 грудня 2011 року відбувся майстер-клас старшого викладача кафедри інформатики Віталія Володимировича Котяка за темою «Інформаційні технології в сучасній освіті».
Він обґрунтував зумовленість навчання теорією поколінь та необхідність використання інформаційних технологій у сучасній освіті. Були розглянуті основні поняття Веб-освітнього простору та технологій Web 2.0; практичні аспекти використання в начальному процесі WIKI-технологій, віртуальних освітніх середовищ (зокрема Moodle) та систем організації та проведення вебінарів.
З презентацією В. В. Котяка можна познайомитись на сайті КДПУ ім. В. Винниченка за адресою: https://docs.google.com/presentation/d/1opgKVAnemjb-pNcGtIj2hRHxulpC5Y6ArAVfd1rHW1E/edit
7 грудня 2011 року відбувся також майстер-клас професора кафедри початкової освіти та соціальної педагогіки Світлани Віталіївни Омельяненко за темою «Із досвіду розробки завдань до самостійної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»». Вона зупинилася на основних підходах до розробки завдань для самостійної роботи та контролю за її якістю:
- всі теоретичні питання, що виносяться на самостійне опрацювання, повинні бути обговорені на семінарському занятті.
- самостійна робота включає завдання, що передбачають практичну спрямованість;
- якість виконання всіх завдань перевіряється у ході семінарських занять; з метою активізації діяльності студентів використовуються інтерактивні методи навчання;
- самостійна робота студентів будується на основі включення їх у виконання довготривалих проектів, що передбачають не лише самостійне ознайомлення із теоретичним матеріалом, а й проведення дослідницької роботи, розробку творчого продукту; перевірка виконання цих завдань здійснюється поетапно на семінарських заняттях.