Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ STEM ОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ

УДК 378.147:[373.09+378.09]:004.896:544.527.2(045)

І. С. Чернецький

Національний центр «Мала академія наук України»

І. А. Сліпухіна

Національний авіаційний університет

Н. І. Поліхун

Інститут обдарованої дитини НАПН України

Анотація. Проведено аналіз сутності поняття «мультидисциплінарність», досліджено особливості, переваги і недоліки застосування мультидисциплінарного підходу у дослідженнях. У світлі STEM-стратегії в освіті з’ясовано основні вимоги до мультидисциплінарного навчального плану, серед яких автентичність, академічна строгість, контекстність, активне дослідження та інші. Наведено технологічну карту мультидисциплінарного навчального дослідження явища фотохромії, яке здійснюється з використанням цифрових засобів опрацювання експериментальних даних. З’ясовано деякі перспективи впровадження, напрями розвитку і дослідження ефективності мультидисциплінарного підходу в освіті.

Ключові слова: STEM-освіта, мультидисциплінарність, мультидисциплінарний підхід у навчанні, проблемо орієнтоване завдання, цифрові вимірювальні комплекси, фотохромія.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Грищенко В. Ю. 13.10.2017, 01:26
У статті чудово висвітлені перспективи впровадження, напрямів розвитку і дослідження ефективності мультидисциплін арного підходу в освіті
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись