• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ТАРАПАКА Наталія Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти

КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

імені Василя Сухомлинського e-mail: [email protected]>

Анотація

  В статті висвітлюються питання розвитку творчої активності молодших школярів. Акцентується увага на тому, що провідним видом діяльності дітей молодшого шкільного віку є навчальна діяльність, у процесі якої учень оволодіває компетентностями навчальної діяльності та набуває творчої активності.

Ключові слова: молодші школярі, творчість, активність, увага, творча уява.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Особистість у просторі духовного розвитку: навч. посіб. / І. Д. Бех. – иїв: Академвидав, 2012. – 256 с.

2. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей: учебн. пособие для студ. высших учебн. заведений / Д. Б. Богоявленская. – М.: ИЦ «Академия», 2002. – 320 с.

3. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

4. Киричук А. В. Формирование в учащихся активной жизненной позиции / А. В. Киричук. – К.: Рад. шк., 1983. – 183 с.

5. Киршин И. А. Развитие детского словесного творчества / И. А. Киршин. – М.: Образование, 2001. – 172 с.

6. Кононко О. А. Психологічні основи особистісного ставлення дошкільника / О. А. Кононко. – Київ: Стилос, 2000. – 334 с.

7. Кудрявцева С. П. Некоторые особенности развития художественной активности учащейся молодежи / С. П. Кудрявцева // Искусство и художественное развитие учащихся. Сборник научных трудов. – Л.: Искусство, 1977. – 116 с.

8. Левин В. А. Воспитание творчества / В. А. Левин. – М.: Знание, 1977. – 64 с.

9. Моляко В. О. Актуальні соціальнопсихологічні аспекти проблеми обдарованості / Моляко В. О. // Обдарована дитина. №1, 1998. – С. 3–5.

10. Словарь иностранных слов / под. ред. О. М. Микитюк. – М.: Педагогика, 1987. – 608 с.

11. Тітов І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов // Обдарована дитина. № 10, 2008. – С. 56–60.

12. Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник / В. Б. Шапар. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись