ЕЛЕКТРОННЕ НАВЧАННЯ» ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ
СКЛЯРЕНКО Інна Юріївна –
кандидат педагогічних наук, начальник відділу
інтелектуальної власності науково-дослідного сектору
Київської державної академії водного транспорту імені гетьмана
Петра Конашевича-Сагайдачного e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлено історичний розвиток та особливості застосування електронного навчання як інноваційного методу підготовки майбутніх фахівців водного транспорту. Автором наведено переваги та недоліки використання електронного навчання для студентів, викладачів та ВНЗ в цілому як елементу освітніх програм в процесі підготовки майбутніх фахівців водного транспорту.
Ключові слова: електронне навчання, інформаційні технології, інновації, фахівці водного транспорту, освітні програми.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Буханцева Н. В., Дудина И. А. Модель eLearning как инструмент управления электронными ресурсами вуза / Н. В. Буханцева, И. А. Дудина // Образовательные технологии и общество. – 2009. – Т. 12. – №2. – С. 438–444.
2. Гребенюк И. И., Голубцов Н. В., Кожин В. А., Чехов К. О., Чехова С. Э., Фёдоров О. В. Анализ инновационной деятельности высших учебных заведений России / И. И. Гребенюк, Н. В. Голубцов, В. А. Кожин, К. О. Чехов, С. Э. Чехова, О. В. Фёдоров. – М.: Академия Естествознания. – 2012. – 480 с.
3. Казанская О. В. От дистанционного обучения к электронному / О. В. Казанская // Информационные технологии в образовании. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2009. – № 1 (17). – С. 4–5.
4. Комелина Е. В., Гусакова Т. М. Использование технологий web2.0 в учебном процессе вуза / Е. В. Комелина, Т. М. Гусакова // Преподавание информационных технологий в России: Открытая всероссийская конференция [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.iteducation.ru/2009/reports/Komelina_Gusakova.htm (10.02.2017)
5. Ливская Е. В. Мультимедиа в образовании: Современные педагогические и информационные технологии в преподавании. Обучение навыкам работы с интерактивными ресурсами. Учебно-методическое пособие. Часть II. / Е. В. Ливская. – Калуга: ИД «Эйдос», 2012. – 121 с.
6. Макарчук Т. А. Педагогические условия использования дистанционных технологий в системе самостоятельной работы студентов по информатике / Т. А. Макарчук // Информатика и системы управления. – 2011. – № 1 (07). – С. 144– 154.
7. Можаева Г.В. Электронное обучение в ВУЗе: современные тенденции развития / Г. В. Можаева // Гуманитарная информатика. – 2013. – Вып. 7. – С. 126–138.
8. Паршукова Г. Б. Электронное обучение в эпоху Web 2.0. Электронное обучение в традиционном университете. / Г.Б. Паршукова. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2010. – С. 120–124.
9. Sánchez-Pérez J. M., Gómez-Pulido J. A., Vega-Rodríguez M. A., Bravo-Rodríguez, J. Computers and education: e-learning, from theory to practice. / J. M. Sánchez-Pérez, J. A. Gómez-Pulido, M. A. Vega-Rodríguez, J. Bravo-Rodríguez // Dordrecht: Springer, 2007. – 480 р.
10. Vlachopoulos D., Cabrera N. Building an Inclusive Definition of E-Learning: An Approach to the Conceptual Framework / D. Vlachopoulos, N. Cabrera // The International Review of Research in Open and Distributed Learning. – 2012. – № 2. – P. 148–149.