Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЗАСОБИ КОМПЮТЕРНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

СЕМЕНІХІНА Олена Володимирівна –

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри інформатики

Сумського державного педагогічного універистету

імені А. С. Макаренка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття торкається питань реалізації педагогічного експерименту з впровадження моделі формування професійної готовності до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань. Описані констатуючий і формуючий етапи експериментального навчання. Зазначені завдання кожного з етапів. Описано етапи впровадження моделі, ефективність якої підтверджена статистичними методами.

Ключові слова: педагогічний експеримент, педагогічне моделювання, впровадження педагогічної моделі, формування професійної готовності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Философский энциклопедический словарь / гл. редакция: Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалев, В. Г. Панов. — М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.

2. Кларин М. В. Инновации в обучении: метафоры и модели: анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – М.: Наука, 1997. – 223 с.

3. Монахов В. М. Педагогическое проектирование – современный инструментарий дидактических исследований / В. М. Монахов // Школьные технологии. – 2001. – № 5. – С. 75–89.

4. Морозов К. Е. Математическое моделирование в научном познании / К. Е. Морозов. – М.: Мысль, 1969. – 212 с.

5. Остапенко А. А. Моделирование многомерной педагогической реальности: теория и технологии / А. А. Остапенко. – [2-е изд.]. – М.: Народное образование, 2007. – 384 с.

6. Семеніхіна О. В. Професійна готовність майбутнього вчителя математики до використання програм динамічної математики: теоретикометодичні аспекти: монографія / О. В. Семеніхіна. – Суми: Вид-во «Мрія», 2016. – 268 с.

7. Семеніхіна О. В. Модель формування професійної готовності вчителя математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань / О. В. Семеніхіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 7 (51). – C. 143–149.

8. Семеніхіна О. В. Типові помилки, які виникають при використанні пакетів GRAN у навчанні математики / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, м. Черкаси, 25–27 квітня 2012 р. – Т. 2. – С. 87– 96.

9. Семенихина Е. В. Опыт и перспективы использования программ динамической геометрии / Е. В. Семенихина, М. Г. Друшляк // Инновационные технологии обучения физикоматематическим дисциплинам: материалы IV Международной научно-практической интернетконференции, Мозырь, 27–30 марта 2012 года. – Мозырь, 2012. – С. 142–143.

10. Семенихина Е. В. К вопросу об использовании виртуальных лабораторий в учебном процессе и научной работе / Е. В. Семенихина, В. Г. Шамоня // Международный проект развития методических систем высшего профессионального образования «Проблемы методики обучения в высшей школе»: сборник статей / под ред.: И. Е. Маловой, В. В. Пакштайте, О. С. Чашечниковой. – Брянск: Изд-во БГУ, 2011. – С. 188–193.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись