• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

МЕТОД МОНТЕССОРІ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

РИБІНСЬКА Юлія Анатоліївна –

доктор педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри іноземної філології

Київського національного університету культури та мистецтв

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються особливості методу Монтессорі та формування навичок вивчення іноземної мови. Обґрунтовано використання новітніх методик навчання іноземній мові та рекомендації вчителям щодо врахування окремих вікових особливостей молодших школярів та специфіку засвоєння ними іноземної мови, а також їх взаємозв'язок, взаємозумовленість та динаміку розвитку. Учителю слід максимально використовувати значний потенціал молодших школярів для оволодіння іноземною мовою: мовну здібність, пластичність мозку та артикуляційного апарату, високу слухову диференційну чутливість, здатність до точної імітації, потребу у спілкуванні, зацікавлене ставлення до звукової сторони мовлення тощо. Ці якості складають сприятливі природні передумови для ефективного оволодіння іншомовними та мовленнєвими засобами, бездоганною вимовою, навичками аудіювання та говоріння.

Ключові слова: іноземна мова, метод Монтессорі, сенситивний період, нові лексичні одиниці, Українська школа.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Амодт С. Тайны нашего мозга, или почему умные люди делают глупости / С. Амодт, С. Вонг; [пер. с англ. А. Черняк]. – М.: Эксмо, 2012. – 384 с.

2. Амонашвили Ш. А. Психологические особенности усвоения второго языка младшими школьниками / Ш. А. Амонашвили // Иностранные языки в школе. – 1986. – № 2. – С. 24–26.

3. Коментар до базового компонента дошкільної освіти в Україні: наук.-метод. посіб. / Наук. ред. О. Л. Кононко. К.: Дошкільне виховання, 2003. – 243 с.

4. Ушинський К. Д. Дитячий світ: Хрестоматія / К. Д. Ушинський. – Ленінград: Видавництво Академії педагогічних наук, 1948. – 245 с.

5. Футерман З. Я. Иностранный язык в детском саду: Вопросы теории и практики / З. Я.Футерман. – Киев: Рад. шк., 1984.– 144 с.

6. Хилтунен Е. А. Практическая монтессорипедагогика: кн. для педагогов и родителей / Е. Хилтунен. – М.: ЮНИОН-паблик: АЛЬТАПРИНТ, 2005. – 336 с.

7. Torrance E. P. Growing up Creativity Gifted: A 22-year longitudinal study / E. P. Torrance // Creative Child and Adult Quaterly. – 1980. – V.5. – P. 148–170.

8. Torrance E. P. The Nature of Creativity as Manifest in the Testing / eds. R. Sternberg, T. Tardif. The Nature of Creativity. Cambridge: Cambridge Press, 1988. – P. 43–75.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись