• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

THE SPECIFICITY OF THE WORK OF A FUTURE PIANO ACCOMPANIST ON CHAMBER VOCAL REPERTOIRE IN THE SOLO SINGING CLASS

MAKHINKO Iryna Oleksandrivna –

Master Student Keyboard Instruments And Percussion Department

Higher State Education Institution of

Musical and Dancing Studies «Gaetano Braga» of Teramo

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена розгляду специфіки підготовки майбутнього піаніста-акомпаніатора у класі сольного співу на прикладі романсів Франческо Паоло Тості. Виявлені основні етапи роботи над камерно-вокальним репертуаром серед яких ми виділили: вивчення поетичного тексту як основи камерно-вокального твору; роботу над тембральним забарвленням фортепіанного акомпанементу, яка обумовлена тим, що супровід пісенно-романсової лірики з моменту створення композитором передбачався у виконанні на фортепіано, на відміну від барокової музики та оперного репертуару; роботу над динамічними відтінками, котра передбачає створення рівноваги між гучністю звучання співацького голосу і фортепіанної партії, інтерпретація котрих залежить як від поетичного тексту і створення художнього образу твору так і від типу голосу співака. Розкрита роль фортепіанного вступу і постлюдії в інтерпретації художнього образу.

Ключові слова: піаніст-акомпаніатор, камерно-вокальний репертуар, професійні навички, тембральне забарвлення, динамічні відтінки, ансамблеве виконання, інтерпретація художнього образу.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Moore G. Il pianista accompagnatore (The Unashamed Accompanist) – Analogon Edizioni – Asti – 2013 – p. 158

2. Moore G. Per canto e piano. L'interpretazione di 50 Lieder (Singer and Accompanist. The Performance of Fifty Songs) – Analogon Edizioni – Asti – 2016 – p. 316

3. Nielsen R. Le forme musicali – Bongiovanni – Bologna – 1961 – p. 326-331


4. Sanvitale F. La romanza italiana da salotto. – E.D.T. Edizioni di Torino – 2002 – p. 98-99 5. Sanvitale F. Tosti. – E.D.T. Edizioni di Torino – 1991 – pp. 134-136

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись