• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ХАНЬ ЮЙЦЕНЬ –

аспірант кафедри теорії та методики музичної освіти,

хорового співу та диригування Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлено проблему організаційних засад формування вмінь художньо-творчої самоорганізації вчителя музичного мистецтва; розкрито сутність синергетичного підходу як ключового у розумінні основних системоутворюючих принципів організаційно-методичної системи формування вмінь художньо-творчої самоорганізації вчителя музичного мистецтва, а саме: інтерактивності, цілісності, структурності, наступності.

Ключові слова: вчитель музичного мистецтва; художньо-творча самоорганізація; вміння; синергетичний підхід; організаційні засади.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аванесов Ю. М. Системносинергетический принцип обучения в музыке / Ю. М. Аванесов: автореф. дис. доктора пед. наук 13.00.02. – М., 2009. – 44 с.

2. Библер В. С. Мышление как творчество (введение в логику мыслительного диалога) / В. С. Библер. – М.: Политиздат, 1975. – 399 с.

3. Веряскина В. П. Императивы экологической этики и новый образ человека / В. П. Веряскина // Синергетическая парадигма. Человек и общество в условиях нестабильности. – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – С. 266–279.

4. Дьяченко М. И. Краткий психологический словарь: Самоорганизация / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Хэлтон, 1998. – 399 с.

5. Ишков, Д. А. Учебная деятельность студента: психологические факторы успешности: Монография / Д. А. Ишков. – М.: АСВ, 2004. – 224 с.

6. Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Основания синергетики: Человек, конструирующий себя и свое будущее / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов. – М.: КомКнига, 2010. – 232 с.

7. Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Синергетика как новое мировидение: диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов. // Вопросы философии. – № 12, 1992. – с. 3–20.

8. Лутай В. С. Синергетичний підхід в освіті / В. С. Лутай / Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – С. 812–813.

9. Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М. : Высшая школа,1984. – 174 с.

10. Прудникова О. В. Синергетика як нова методологія прогнозування майбутнього / О. В. Прудникова. // Наукові записки Харківського військового університету. Соціальна філософія, психологія. – Харків: ХВУ, 2003. – Вип. 3 (18). – С. 104.

11. Цагарелли Ю. А. Процессы самоорганизации, самоуправления и саморегуляции / Ю. А. Цагарелли. // Теоретические и прикладные исследования психической саморегуляции. – Казань, 1982. – С. 11–13.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись