Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СУТНІСТЬ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ДО ПРОДУКТИВНОЇ РОБОТИ З ШКОЛЯРАМИ

СЮЙ ЦЗЯЮЙ –

аспірант кафедри теорії та методики музичного виховання,

хорового співу та диригування

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття розкриває проблему етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики в умовах факультетів мистецтв педагогічних університетів. Розглянута сутність етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів, яка полягає у засвоєнні комплексу традицій музичного навчання та виховання власного етносу і обізнаності щодо відповідних ключових традицій інших народів та здатності до трансмісії і яскравого представлення національної музичної культури у багатокультурному освітньому середовищі.

Ключові слова: етнокультурна підготовка, майбутні вчителі музики, традиції музичного навчання, освітнє середовище.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Анастази А. Урбина С. Психологическое тестирование. – Спб.: Питер, 2001. – 688 с.

2. Гуральник Н. Особливості розвитку мистецької школи у контексті загальнонаукового пізнання / Н. Гуральник // Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. матеріалів VІІ педагогічномистецьких читань пам’яті професора О. П. Рудницької / [за ред. О. М. Отич]. – Чернівці: Зелена Буковина, 2010. – С. 72–74.

3. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти: монографія / А. В. Козир. – К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – 380 с.

4. Коротеєва В. О. Науково-педагогічні основи вивчення української народної педагогіки в вузі (в трьох частинах). Частина І. / В. О. Коротеєва. – Миколаїв, 1994. – 116 с.

5. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М.: Высшая школа, 1990. – 119 с.

6. Маєвська Л. М. Модель підготовки майбутнього учителя до етнокультурного виховання школярів / Л. М. Маєвська // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Вид-во НМетАУ, 2004. – С. 334–342.

7. Руденко Ю. Д. Основи сучасного українського виховання / Ю. Д. Руденко. – К: Видво імені Олени Теліги, 2003. – 328 с.

8. Фіцула М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти / Михаїл Фіцула. – К: Академія, 2001. – 528 с.

9. Хоружа О. В. Етнокультурна освіта в системі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / О. В. Хоружа // Наука і молодь: зб. праць. – К.: Міжгалузевий інститут управління, 2008. – Випуск 3. – С. 14–16.

10. Якунчев М. А. Етнокультурная подготовка студентов высших педагогических учебных заведений / М. А. Якунчев, Л. П. Карпушина // Методология, теория и технология этнокультурной подготовки студентов ВУЗ: матер. республ. науч.практ. конф. – Саранск: из-во МГПИ имени М. Е. Евсевьева, 2010. – С. 75.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись