СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
РАХМАНОВА Оксана Кахрамонівна –
аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва
Інституту мистецтв Київського університету
імені Бориса Грінченка, викладач Університетського коледжу
e-mail: [email protected]
Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності поняття і структури художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. Зокрема, увагу сконцентровано на таких структурних компонентів: емоційно-естетичного, когнітивного, аксіологічного та творчо-діяльного. На основі структури художньо-творчої синестезійності відбувається пробудження творчої естетичної діяльності молодших школярів, що формуються в єдності зі становленням загальної культури особистості, розвитком її когнітивної, емоційноцілісної, практично-діяльнісну сфер.
Ключові слова: художня свідомість, синестезія, художньо-творча синестезійність, структура художньо-творчої синестезійності, молодші школярі, інтегрований урок музичного мистецтва.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Галеев Б. М. Содружество чувств и синтез искусств / Б. М. Галеев // – Москва, 1982. – С. 37– 42.
2. Зайцева, М. Л. Синестезийное восприятие искусства: теория, методология, генезис / М. Л. Зайцева // Монография. – Москва, 2012. – С. 7–26.
3. Зеленина Е. О. Синестезия как проблема педагогики музыкального воспитания и образования: развитие слухо-зрительных интермодальных ассоциаций / Е. О. Зеленина // – СПб.: – Москва, 2010. – с. 27.
4. Масол Л. М. Методика навчання у початковій школі / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко // Посібник для вчителів. – Харків, 2006. – С. 54–56.
5. Надолінська Т. В. Ігрові педагогічні технології в професійній діяльності педагогамузиканта / Т. В. Надолінська // Науковометодичний журнал – Київ, 2014. – С. 8–12.