МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЛЯН ХАЙЄ –
аспірант кафедри теорії та методики музичного виховання,
хорового співу та диригування
Національного педагогічного університету
імені М. П. Драгоманова
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розкриваються методологічні засади вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики із застосуванням проектних технологій. Здійснено аналіз сутності й особливостей системноінформаційного, особистісного, діяльнісного, компетентнісного, акмеологічного та творчого підходів. Запропоновано застосування проектних технологій в аспекті формування самостійної творчої індивідуальності майбутніх учителів музики у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклу.
Ключові слова: майбутній вчитель музики, вокально-хорова підготовка, методологічні підходи, проектні технології.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. – СПб: Питер, 2002. – 228 с.
2. Колесникова И. А. Педагогическое проектирование: Учеб. пособие для высш. учеб. заведений / И. А. Колесникова, М. П. ГорчаковаСибирская; Под ред. И. А. Колесниковой – М: Издательский центр «Академия», 2005. – 288 с.
3. Моляко В. О. Психологічна готовність до творчої праці / Валентин Олексійович Моляко. – К.: Т-во «Знання» УРСР, 1989. – 48 с
4. Професійна індивідуальність майбутнього вчителя / О. М. Пєхота // Педагогіка і психологія, 1994. – №4. – С. 106–113.
5. Радионов В. Е. Нетрадиционное педагогическое проектирование: учеб. пособ. / В. Е. Радионов. – СПб.: Изд-во СПбГТУ, 1996. – 140 с.
6. Сисоєва С. О. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К.: Віпол, 2001. – 502 с.
7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. – К.: Видавництво А. С. К., 2004. – 192 с.
8. Отич О. М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти: монографія / О. М. Отич; за наук. ред. І. А. Зязюна. – Чернівці: Зелена Буковина. 2009. – 752 с.
9. Фёдоров К. П., Абрамян Г. В. Эвристические методы и методики обучения информатике в школах с углублённым изучением иностранных языков // Региональная информатика «РИ-2012»: Материалы юбилейной ХІІІ СанктПетербургской международной конференции. – 2012. – С. 268–269.
10. Хуторской А. В. Технология проектирования ключевых и предметных компетенций / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2005. – 12 декабря. [Электронный ресурс].