СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
КУРИЛО Валерія Владиславівна –
викладач кафедри методики музичного виховання,
співу та хорового диригування Криворізького педагогічного інституту
ДВНЗ «Криворізький національний університет»
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті автором були визначені ключові поняття проблеми формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва; методологічні підходи: діяльнісний, компетентнісний, системний, особистісно орієнтований, які надали змогу розглядати вокальновиконавську майстерність як: результат особливого виду мистецької діяльності особистості – підготовки до вокально-виконавської діяльності.
Ключові слова: вокально-виконавська майстерність, майбутній вчитель, учитель музичного мистецтва, педагогічна майстерність, дидактика.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гребенюк Н. Є. Вокально-виконавська творчість: дисертація… доктора мистецтвознавства: спец. 17.00.03 / Наталія Євгеніївна Гребенюк. – К., 2000. – 369 с.
2. Демічева І. Р. Сутність і особливість професійної діяльності вчителя / І. Р. Демічева. – М., 2009. – 132 с.
3. Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, І. Ф. Кравченко, І. Ф. Кривонос та ін..; За ред.. І. А. Зязюна. – 2-ге вид. допов. – К.: Вища шк., 2004. – 422 с.
4. Колодуб І. С. Питання теорії вокального мистецтва: Посібник до курсу історії та теорії вокального мистецтва / І. С. Колодуб. – Харкiв: Промінь, 1995. – 120 с.
5. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведеия: В 2-ух томах / А. Н. Леонтьев. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2 – 320 с.
6. Падалка Г. М. Учитель, музика, діти / Г. М. Падалка. – К.: Музична Україна, 1982. – 144 с.