КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ВОКАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
РОЙТЕНКО Ніна Олександрівна –
приват-доцент, старший викладач
ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет
імені К. Д. Ушинського»
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми удосконалення вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Висвітлено роль і провідні завдання педагога-наставника в класі постановки голосу щодо інтенсифікації їхнього вокального розвитку з метою набуття виконавської майстерності та організації самостійної роботи над музичним твором на кожному з трьох її провідних етапів. Особлива увага приділена опису провідних завдань та способів моніторингу рівнів вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва, прийомів та методів їхнього педагогічного супроводу упродовж вокальної підготовки.
Ключові слова: вокальна підготовка, вокальний розвиток, моніторинг рівнів вокального розвитку, педагогічний супровід майбутніх учителів музичного мистецтва, викладач постановки голосу.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гребенюк Н. Є. Вокально-виконавська творчість: психолого-педагогічний та мистецтвознавчий аспекти: [монографія] // Н. Є. Гребенюк. − К.: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 1999. − 269 с.
2. Дмитриев Л. Основы вокальной методики: [учеб. пособ. для муз. вузов] / Л. Б. Дмитреев. − М.: Музыка, 1968. − 675 с.
3. Менабени А. Г. Методика обучения сольному пению / А. Г. Менабени. − М.: Просвещение, 1987. − 93 с.
4. Маруфенко О. В. Проблеми вокальнопеагогічної підготовки майбутніх вчителів музики (http://www.culturalstudies.in.ua/sekcia_s_s5_4.php)