ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
НЕГРЕБЕЦЬКА Ольга Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач
кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін
Кіровоградського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлюються положення, що характеризують особливості підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо творчої діяльності дітей та молоді у музично інструментальних колективах, виділено основні підходи до наукової інтерпретації вказаного питання в системі професійно‐педагогічної освіти.
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів музики, соціальна категорія, культурологічна категорія, педагогічна категорія.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Бутенко В. Г. Формирование педагогического мастерства учителя. / В.Г. Бутенко – К.: МНО, 1991. – 72 с.
2. Комплексна програма художньо‐естетичного виховання учнів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах / Л. М. Масол (наук. керівник), Н. І. Ганнусенко, О. А. Комаровська, С. А. Нічкало та ін. // Збірник державних документів, що регламентують роботу закладів освіти України / Упор. С. Г. Мельничук. – Кіровоград: КДПУ, 2004. – С. 141–168.
3. Концепція педагогічної освіти. – К., 1998. – 20 с.
4. Падалка Г. М. Музична педагогіка: Курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти / Г. М. Падалка; За ред. В. Г. Бутенка. – Херсон, 1995. – 104 с.
5. Тушева В. В. Формування творчої активності учнів молодших класів у процесі виконання завдань художньо‐естетичної спрямованості (на матеріалі музичного мистецтва): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теорія і історія педагогіки» / В. В. Тушева. – К., 1997. – 18 с.
6. Щолокова О. П. Основи професійної художньо‐естетичної підготовки майбутнього вчителя: [монографія] / О. П. Щолокова. – К.: Віол, 1996.–172 с.