РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КЛАСІ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ
КОЛОСКОВА Жанна Володимирівна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач
кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання
Кіровоградського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
Автор статті розглядає розвиток креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі занять у класі хорового диригування; висвітлює зміст та компоненти дефініції «креативність» – музичний інтелект та інтерпретацію, визначає методи розвитку креативності в процесі роботи з вокально-хоровим репертуаром у класі хорового диригування.
Ключові слова: творча особистість, креативність, музичний інтелект, хорове диригування, вчитель музичного мистецтва, інтерпретація, творча діяльність, творча активність.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Антонова О. Є. Педагогічна креативність у структурі педагогічної обдарованості вчителя // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч. – Київ-Вінниця, 2011. – Вип. 69. Ч. 2. – С. 11–17.
2. Корредор Х. Беседы с Пабло Казальсом / Хосе Мария Корредор – М.: ГосМузИздат, 1960. – 384 с.
3. Критский Б. Д. Художественно– педагогическая интерпретация музыкального текста (на материале занятий в классе дирижирования) / Борис Дмитриевич Критский // Вестник ПСТГУ: Музыкальное искусство христианского мира. – 2007. – Вып. 1 (1). – С. 191–202.
4. Мартинюк Л. В. Особливості інтерпретації хорових мініатюр М. Леонтовича (курс «Хоровий клас та практикум роботи з хором») / Л. В. Мартинюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. –2013. – Вип. 14. – С. 291–295.
5. Музыкальный энциклопедический словарь / [гл. ред. Г. В. Келдыш]. – М.: Сов. энциклопедия, 1990. – 672 с.
6. Петрикова О. П. Розвиток музичноінтелектуальної сфери студентів у процесі роботи над вокальним репертуаром/ Петрикова Оксана Петрівна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія №14 Теорія і методика мистецької освіти. – 2014. – Випуск 16 (21). – С. 132–134.
7. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підручник / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К.: Мілені. – 2006. – 344 с.
8. Степанов С. С. Популярная психологическая энциклопедия / Степанов Сергей Сергеевич: – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 672 с.