THEORETICAL BASIS OF CONCERTMASTER PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF MUSIC ART
NAZARENKO Maryna Pavlivna –
Candidate of Pedagogic Science,
a senior lecturer in vocal and choral disciplines
and methods of musical education at
Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянута актуальна проблема підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи концертмейстера в загальноосвітній школі. Висвітлено теоретичні основи концертмейстерської підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, здійснено аналіз науково-методичних досліджень у цій галузі.
Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерська діяльність, майбутній вчитель музичного мистецтва, мистецький факультет, оптимізація навчального процесу, педагог-музикант.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Крючков Н. А. Искусство аккомпанемента как предмет обучения / Н. А. Крючков. – Л.: Музгиз, 1961. – 72 с.
2. Кубанцева Е. И. Методика работы над фортепианной партией пианиста –концертмейстера / Е. И. Кубанцева // Музыка в школе. – 2001. – № 4. – С. 52–55.
3. Люблинский А. А. Теория и практика аккомпанемента. Методологические основы / А. А. Люблинский. – Л.: Музыка, 1972. – 80 с.
4. Насыпная Г. А. Фортепианное воплощение оркестровой звучности (на материале оперних отрывков): [учеб. пособие] / Г. А. Насыпная – М.: Прометей, 2000. – 16 с.
5. Одинокова И. Н. Развитие творческих сторон личности студента в процессе обучения элементам композиции: автореф. дис.. … канд.. пед. наук / МГПУ. – М., 1985. – 16 с.
6. Олексюк О. М. Музична педагогіка: [навч. посібник] / О. М. Олексюк. – К.: КНУКіМ, 2006. – 188 с.
7. Рафалович О. В. Транспонирование в классе фортепиано / О. В. Рафалович – Л.: Музгиз, 1963. – 36 с.
8. Шендерович Е. М. О преодолении пианистических трудностей в клавирах: Советы аккомпаниатора / Е. М. Шендерович – М: Музыка, 1987. – 60 с.