EDUCATION FOR DEMOCRATIC CITIZENSHIP: TEACHING VIRTUES AND VALUES
IVANENKO NadiyaViktorivna –
PhD, Associate Professor of the Germanic Languages Chair,
Vice Dean of the Faculty of Foreign Languages,
Kirovograd Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
е-mail: [email protected]
Анотація
У статті визначено роль освіти у розвитку основних цінностей суспільства: демократії, прав людини, свободи, толерантності, верховенства права і міжкультурного діалогу. Метою статті є дослідження розвитку громадянської освіти та її вплив на свідомий вибір студентів долучатися до процесу становлення національної демократії, формуючи в них знання, навички, ціннісні орієнтації, моральні принципи активного і свідомого громадянства. Доведено, що громадянська освіта сприяє розвитку навичок, цінностей і установок, які необхідні для ефективної, поінформованої й активної участі в демократичних процесах.
Ключові слова: громадянська освіта, ціннісні орієнтації, моральні принципи, демократія, активні громадяни, громадянське суспільство.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Bentley T. (1998). Learning Beyond the Classroom. Education for a Changing World. – London: Routledge and Kegan Paul, 1998. – 200 pp.
2. Brown J., Ross H., Munn P. (2012). Democratic Citizenship in Schools: Teaching Controversial Issues, Traditions and Accountability, Dunedin Academic Press: Edinburgh, 2012. – 192 pp.
3. Council Conclusions of 12 May 2009 in Strategic framework for European cooperation in education and training 2020 / Official Journal of European Council, May 2009.
4. Fielding, M. (2004). ‘New wave’ student voice and the renewal of civic society / London Review of Education, vol. 2, no. 3, 2004. - P. 197-217.
5. The Gardian https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/jun/ 28/young-people-bad-voting-millennials-eu-votepolitics
6. Hall, Peter (2012). Democratic Decline and Democratic Renewal: Political Change in Britain, Australia and New Zealand, Cambridge University Press, Cambridge, 2012. – 383 pp.
7. Hilton, Samuel (2004). Citizenship Education in Ukraine: Teaching the Teachers, Salt Lake City, Eastern Kentucky University.
8. Inglehart, Ronald (2008). Changing values among western publics from 1970 to 2006. West European Politics, Issues 31(1-2). –P 130-146.
9. James, William (1982). Essays in Religion and Morality / Introduction by John J. McDermott, Harward University Press, 1982. – 380 pp.
10. McDonough, K., Feinberg, W. (2005). Citizenship and Education in Liberal-Democratic Societies: Teaching for Cosmopolitan Values and Collective Identities, Oxford University Press, 2005 – 456 pp.
11. Mosher R., Kenny R. et. (1994). Preparing for Citizenship: Teaching Youth to Live Democratically, Andrew Garrod Praeger, 1994. – 194 pp.
12. United Nations (2015). Transforming our world: the 2030 agenda for sustainable development, available at www. un.org/pga/wp - content/uploads/sites/3/2015/08/120815_outcomedocument-of-Summit-for-adoption-of-the-post-2015development-agenda.pdf, accessed 17 February 2016.