MALARSTWO ZDZISŁAWA BEKSIŃSKIEGO W OCZACH SZEŚCIOLATKÓW - ANALIZA SEMIOTYCZA ZNACZEŃ DZIECIĘCYCH NA TEMAT WYBRANYCH OBRAZÓW ARTYSTY
KARCZMARZYK Małgorzata
University of Gdańsk. Prof. UP dr hab.
e-mail:[email protected]
ŁAPOT-DZIERWA Kinga
Pedagogical University of Cracow
e-mail:[email protected]
Анотація
У статті розкривається потенціал сучасного мистецтва в організації діалога між дітьми і дорослими. Інтерпретація картин дозволяє набути знання і життєвий досвід, відбувається збагачення інтелекту, розвивається індивідуальна емоційна сфера.Знання, які діти отримують в цей період життя є фундаментом, на якому відбувається формування особистості, а також їхнє ставлення до інших людей. Доцільно надати можливість дитині в повній мірі пізнати світ і відкрити для себе нові реалії.
Ключові слова: картины, інтерпретація, емоційна сфера, сучасне мистецтво.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Eco, U. (2008). Dzieło otwarte: Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych. Warszawa: W.A.B.
2. Goban-Klas, T.(2005). Cywilizacja medialna. Geneza, ewolucja, eksplozja, Warszawa: WSiP.
3. Karczmarzyk, M. (2011). Co znaczą rysunki dziecięce? Znaczenia i potencjał komunikacyjny rysunku dziecka sześcioletniego. Gdańsk: Wyd. UG.
4. Karczmarzyk, M. (2013). Dziecko w wirtualnej galerii. Warszawa: Wyd. Akademickie Żak.
5. Mendel, M. (2006). Pedagogika miejsca, Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP.
6. Piaget, J. (1966). Studia z psychologii dziecka. Warszawa: Wyd. PWN.
7. Przetacznik-Gierowska, M., Mokiełło-Jarża, G. (1985). Psychologia rozwojowa i wychowawcza wieku dziecięcego. Warszawa: WSiP.Sztuka i dorastanie dziecka. (1981) red. Tyszkowa, M. Warszawa-Poznań: PWN.
8. Wadsworth, B. J. (1998). Teoria Piageta: poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka. Warszawa: WSiP.