BUILDING UP ORGANIZATIONAL AND METHODICAL SYSTEM AS A STRATEGY OF FUTURE MUSIC AND CHOREOGRAPHY TEACHERS’ PROFESSIONAL TRAINING
REBROVA Helen Evgenivna –
doctor of pedagogical Sciences, Professor,
head of Department of musical art and choreography
DZ «South Ukrainian national pedagogical
University named after K. D. Ushinsky»
e-mail:[email protected]
Анотація
У статті розкриваються конструкти системи, яка зорієнтована на підготовку музикантів і хореографів з урахуванням широкого спектру їхньої подальшої діяльності в обраному фаховому напряму. Перелічуються сфери та галузі фахової діяльності студентів. Визначено генералізовану роль ментального (фаховостратифікаційного підходу), а також художньо-ментального підходу до побудови відкритої організаційно-методичної системи, що враховує синергетичні та стохастичні явища розвитку соціокультурного простору та фахової діяльності музикантів і хореографів.
Ключові слова: організаційно-методична система, соціокультурний простір, майбутні вчителі музики і хореографії, ментальний (фахово-стратифікаційний), художньо-ментальний підходи.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Андрейко О. І. Мистецькоперсоналізований підхід до формування виконавської культури скрипаля [Текст] / О. І. Андрейко // Науковий часопис ПУ імені М.П. Драгоманова. – Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. Випуск 11 (16). – Київ: НПУ, 2011. – С. 174–177.
2. Белкин А.С. Теория и практика витагенного обучения с голографическим методом проекций [ Текст] / А.С. Белкин. – Екатеринбург: Урал. гос. пед. ун-т., 1997. – 12 с.
3. Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національнопатріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно
патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національнопатріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» [Текст] // Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/konczepcziyanaczionalno-patriotichnogo-vixovannya-ditej-imolodi.html [Nakaz MON vid 16.06.2015 № 641 «Pro zatverdzhennia Kontseptsii natsionalno-patriotychnoho vykhovannia ditei i molodi, zakhody shchodo zabezpechennia realizatsii Kontseptsii natsionalnopatriotychnoho vykhovannia ditei i molodi ta metodychni rekomendatsii shchodo natsionalnopatriotychnoho vykhovannia u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh»] [Text]. Rezhym dostupu: http://mon.gov.ua/activity/education/konczepcziyanaczionalno-patriotichnogo-vixovannya-ditej-imolodi.html
4. Олексюк О. М. Герменевтичний підхід у вищій мистецькій освіті: колективна монографія [Текст] / О. М. Олексюк, М. М. Ткач, Д. В. Лісун; М-во освіти і науки України, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т мистецтв. – 2013. – 160 с.
5. Олексюк О. М. Музично-педагогічний процес у вищій школі [Текст] / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.: Знання України, 2009. – 123 с.
6. Падалка Г. М. Розвиток мистецької світи: модернізаційні аспекти [Текст] / Г. Падалка // Мистецтво і освіта. – № 3 (81), 2016. – С. 2–5.
7. Реброва О. Є. Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва: [монографія] [Текст] / О. Є.Реброва. – Київ: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – 295 с.
8. Реброва О. Є. Художньо-ментальний підхід у фаховому навчанні майбутнього вчителя хореографії / О. Є. Реброва // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Сер. 14: Теорія і методика мистецької освіти. Київ: Вид-во НПУ, 2014. Вип. 16 (21). С. 25–30.
9. Реброва О. Є. Теорія і методика формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії [Текст]: автореф. дис.. доктора пед. наук – 13.00.04 – теорія і методика професійної освіта; 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / О.Є.Реброва. Київ, 2013. – 44 с.