Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПРИНЦИПИ УДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ

ЯРОШЕНКО Олена Миколаївна –

cтарший викладач кафедри музикознавства,

інструментальної та хореографічної підготовки

Криворізького державного педагогічного університету

https://orcid.org/ 0000-0001-6292-1989

e-mail: [email protected]

Анотація

  Стаття розглядає принципи удосконалення музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва шляхом створення комплексного інтегрованого навчального курсу «Загальна теорія музики» у контексті умов оптимізації навчального процесу. У статті окреслено педагогічні умови, критерії включення до комплексного інтегрованого курсу «Загальна теорія музики» дисциплін «Гармонія» і «Сольфеджіо».

Ключові слова: музично-теоретичні дисципліни, загальна теорія музики, гармонія, сольфеджіо, оптимізація, інтеграція, комплексність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Анасенко А. В. Программа переподготовки. Музыка: теория и методика преподавания в профессиональном образовании / Алексей Вячеславович Анасенко. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=pcSjLGT3DC8

2. Бабанський Ю. К. Оптимізація педагогічного процесу / Юрій Костянтинович Бабанський, Марк Максимович Поташник. – Київ: пед. школа, 1983. – 287 с.

3. Бурназова В. В. Інноваційні методи формування професійних компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі музично-теоретичної підготовки / В. В. Бурназова / Режим доступу: http://www.rusnauka.com/11_NND_2015/Pedagogica /5_190995.doc.htm

4. Виноградов Г. С. Гармония и сольфеджио. Учебн. для высш. муз. учебн. заведений / Гліб Семенович Виноградов. – Київ, Музична УкраЇна, 2003. – 304 с.

5. Гарбер Л А. Начальная стадия развития музыкальных способностей // кн.: Проблемы способностей. / Л. А. Гарбер. – Москва, АПН, 1962. – С. 214–228.

6. Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепьянной игры: зап. педагога / Генрих Густавович Нейгауз; [ред. Д. В. Житомирский]. – 2-е изд. – Москва: Музгиз, 1961. – 317 с.

7. Малашевська І. А. Методика музичнотеоретичної підготовки майбутніх учителів музики на історико-стильовій основі / І. А. Малашевська. // Автореферат. диссерт. на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. – Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. – Київ, 2005. – 20 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись