Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ОСАДЧА Тетяна Всеволодівна –

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри диригентсько-хорової підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

  У світлі сучасних вимог традиційна система вокально-виконавської підготовки студентів мистецьких факультетів вищих навчальних закладів потребує свого оновлення у напрямку інтеграції фахових знань, систематизації знань і умінь, що дозволило б озброїти студентів практичними методами й прийомами роботи з учнівською молоддю. Уміння виконавської діяльності необхідно формувати в процесі фахової підготовки вчителів музичного мистецтва. У зв’язку з цим активізується процес дослідження педагогічних умов, які найбільш сприяють формуванню виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки.

Ключові слова: вокальна підготовка, виконавські уміння, мотиваційна сфера, інтеграція фахових знань, поетапність, креативне середовище.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Карташова Ж. Ю. Формування музичновиконавських знань та вмінь майбутнього вчителя музики / Ж. Ю. Карташова // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2011. – Вип. 7. – С. 254–259.

2. Надолинская Т. В. Интегрированные театральные технологии в художественном и музыкальном образовании: учеб.-метод. пособие / Т. В. Надолинская. – Ростов-н/Д.: РО ИПК и ПРО, 2010. – 124 с.

3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

4. Ткаченко Т. В. Основи формування професійно-педагогічної культури вчителя музики й співу: навчально-методичний посібник / Т. В. Ткаченко. – Харків, 2005. – 181 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись