ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ОСАДЧА Тетяна Всеволодівна –
кандидат педагогічних наук, доцент,
завідувач кафедри диригентсько-хорової підготовки
Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
e-mail: [email protected]
Анотація
У світлі сучасних вимог традиційна система вокально-виконавської підготовки студентів мистецьких факультетів вищих навчальних закладів потребує свого оновлення у напрямку інтеграції фахових знань, систематизації знань і умінь, що дозволило б озброїти студентів практичними методами й прийомами роботи з учнівською молоддю. Уміння виконавської діяльності необхідно формувати в процесі фахової підготовки вчителів музичного мистецтва. У зв’язку з цим активізується процес дослідження педагогічних умов, які найбільш сприяють формуванню виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки.
Ключові слова: вокальна підготовка, виконавські уміння, мотиваційна сфера, інтеграція фахових знань, поетапність, креативне середовище.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Карташова Ж. Ю. Формування музичновиконавських знань та вмінь майбутнього вчителя музики / Ж. Ю. Карташова // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2011. – Вип. 7. – С. 254–259.
2. Надолинская Т. В. Интегрированные театральные технологии в художественном и музыкальном образовании: учеб.-метод. пособие / Т. В. Надолинская. – Ростов-н/Д.: РО ИПК и ПРО, 2010. – 124 с.
3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.
4. Ткаченко Т. В. Основи формування професійно-педагогічної культури вчителя музики й співу: навчально-методичний посібник / Т. В. Ткаченко. – Харків, 2005. – 181 с.