Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ

КУРИШЕВ Євген Володимирович –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри інструментально-виконавської майстерності

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри інструментально-виконавської майстерності

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка

e-mall: music [email protected]

Анотація

    У статті зроблено аналіз наукових джерел, що стосуються практико-орієнтовної освітньої технології. Охарактеризовано зміст індивідуальних занять на І курсі через висвітлення Навчальної робочої програми з дисципліни «Фортепіано» для студентів спеціальності 025.00.02 – «Музичне мистецтво» (сольний спів). Звертається увага на музичний репертуар та різні види діяльності, які студенти опрацьовують на практичних заняттях в класі «Фортепіано».

Ключові слова: практико-орієнтована підготовка, фортепіано, індивідуальні заняття, вокальний репертуар, Навчальна робоча програма.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Горбенко О. Б. Удосконалення музичновиконавської підготовки майбутнього вчителя музики / О. Б. Горбенко // Мат-лы Международного форума «Современные тенденции в педагогической науке Украины и Израиля: путь к интеграции»-Ariel University Center of Samaria: Ariel, Israel, 2010. – С. 102–104.

2. Лисакова І. В. Теоретичні аспекти формування професіоналізму майбутнього педагога-музиканта / І. В. Лисакова //Теорія і методика мистецької освіти: збірник наук. праць. – Вип. 4. – К.: НПУ, 2003 р. – С. 56–63.

3. Ляшенко О. Д. Робоча програма навчальної дисципліни «Фортепіано» для студентів спеціальності 025 «Музичне мистецтво» першого бакалаврського рівня навчальної програми 025.00.02 – сольний спів від 12 вересня 2018 року [Електронний ресурс ] / кафедра інструментально-виконавської майстерності, Інститут мистецтв, Київський університет ім. Б. Грінченка. – Режим доступу до ресурсу: http:// elibrary.kubg.edu.ua /id/eprint/25296/.

4. Растригіна А. М. Практикоорієнтований підхід в системі підготовки майбутнього педагогамузиканта / Алла Растригіна // Мат-ли ІX Міжнародних педагогіко-мистецьких читань пам’яті проф. О. П. Рудницької. – Вип.3 (7). – Чернівці: Зелена Буковина, 2011.– С. 71–76.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись