ЗМІСТ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ (СКАНДИНАВСЬКИЙ ДОСВІД)
ШЕВНЮК Олена Леонідівна –
доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри образотворчого мистецтва
Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова,
Reasercher ID Q-8175-2018
https://orcid.org/ 0000-0002-3247-2374
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті представлено аналіз змісту освітніх програм магістерської підготовки вчителя образотворчого мистецтва у практиці скандинавських вищих навчальних художніх закладів. Виокремлено такі його провідні тенденції, як орієнтація на соціальні запити суспільства, практичне спрямування, формування критичного мислення тощо. Проаналізовано можливості транспонування програм у вітчизняну систему освіти з метою забезпечення мобільності наших випускників на світовому інтегрованому ринку праці.
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва, магістерська підготовка художника-педагога, зміст навчання, євроінтеграційні процеси у вітчизняній освіті, вища освіта Скандинавії.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Руденко І. В. Innovative technology of training of the future teachers of fine art / Iraida Rudenko // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ імені О. Макаренка, 2017. – № 3 (67) – С. 97–106.
2. Shevniuk, O. L. (2015). Axiological Approach in Professional Preparation of Future Teachers of Fine Arts. Cultura – Sztuka – dukacja, 1, 374–381.
3. Sova, O. S. (2017). The essence and content of artistic-pedagogical skills in future teachers of Fine arts. Intellectual Archive, 6, 84–92.