ОБРАЗНЕ ПЕРЕВТІЛЕННЯ В СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ЯНЕНКО Оксана Андріївна –
кандидат педагогічних наук,
старший викладач кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна –
народна артистка України,
професор кафедри вокально- хорових дисциплін та методики музичного виховання Центральноукраїнського державного
педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні і практичні підходи в роботі над психологічною природою виконавця та його проблем, пов’язаних із рольовим перевтіленням у процесі підготовки до практично-виконавської діяльності. Формуючими компонентами в такій роботі є стимуляція яскравої уяви студента над образотворчим дійством та його віра у спроможність виконати сценічне завдання. Координаційна робота щодо умов рольового мислення та художньо-емоційного виконавського навантаження і довершення, має бути проведена сумісно з педагогом.
Ключові слова: художник-інтерпретатор,психологічна природа, моделюючий перехід, концертний виступ, уявна ситуація, темпо -ритм, логічна побудова, сценічна поведінка
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Валькевич Р. А Актуальні питання виконавської педагогіки. Монографія / Р. А. Валькевич. – Кіровоград: Мікропрінт, 2013.– 196 с.
2. Валькевич Р. А. Сценічна культура у педагогічному просторі. Навчально-методичний посібник. 2-ге видання / Р. А. Валькевич. – Кіровоград: ПП «інцест-груп», Харків: в-ць Г.Озеров, 2016. – 208 с.
3. Зайцева В. П. Методические рекомендации по режисcуре театрального концерта / В. П.Зайцева. К., 1986. – С. 32.
4. Кох І. Е.Основи сценічного руху / І. Е. Кох. – К., 1966. – С. 132.
5. Рождественская Н. В. Психология художественного творчества / Н. В. Рождественская. – СПб., 1965. – С. 165.
6. Соловьёв В. Основы режиссуры / В. Соловьев. – Л., 1968. – С. 270.