ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ З МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІІ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ
БОГУШ Людмила –
викладач кафедри педагогіки,
Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано поняття професійної кар’єри, визначені основні компоненти готовності майбутніх фахівців з міжнародної інформації до успішної реалізації професійної кар’єри. Визначені педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування готовності майбутніх фахівців до успішної реалізації професійної кар’єри та розкрито основні етапи зазначеного процесу. Виділено мотиви, що являються базовими для професійної спрямованості.
Ключові слова: професійна кар’єра, готовність майбутніх фахівців до успішної реалізації професійної кар’єри, професійна спрямованість, кар’єрні перспективи, мотиви професійної діяльності.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Лоншакова H. A. Региональный вуз и рынок труда: Проблема адаптации // СОцис. – 2003, № 1 – С. 68–72.
2. Корольчук М. С. Теорія і практика професійного психологічного відбору: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк. – К.: Ніка-Центр, 2006. – 536 с.
3. Міропольська М. А. Професійна орієнтація як основа формування та побудови професійної кар’єри / М. А. Міропольська // Бюл. Ін-ту підготов. кадрів держ. служби зайнятості України, 2004. – № 2. – С. 17–19.
4. Зеер Э. Ф. Психология профессионального развития: Учебное пособие для вузов / Э. Ф. Зеер – М.: Academia, 2007. – 238 с.
5. Максимчук Н. П. Основи психологопедагогічної діагностики: навч. посіб. / Н. П. Максимчук. – Кам’янець-Поділ., 2002. – 51 с.