ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВЗАЄМОДІЇ З РОДИНОЮ
КОВАЛЕВСЬКА Наталія Володимирівна –
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти
Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
e-mail [email protected]
Анотація
У статті аналізується зміст та методичні засади викладання дисципліни «Теорія та методика співпраці з родинами» студентам спеціальності 012 Дошкільна освіта освітнього ступеня «бакалавр». Автором дається детальний аналіз не лише змістового наповнення навчальної дисципліна, але й шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Ключові слова: навчальна дисципліна «Теорія та методика співпраці з родинами», студент, змістовий модуль, лекція, практичне заняття, самостійна робота.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Артемова Л. В. Реалії та перспективи розвитку дошкільної освіти України в контексті ключових позицій Болонської декларації / Л. В. Артемова // Вісник Глухівського державного національного педагогічного університету ім. О. Довженка. – 2010. – Вип. 16. – С. 10–14.
2. Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу: монографія / Г. В. Бєлєнька. – К.: Університет, 2011. – 320 с.
3. Богініч О. Л. Шляхи вдосконалення системи підготовки фахівців дошкільної освіти // Електронний ресурс. – Режим доступу : http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_ 9/?print
4. Ковалевська Н. Програма навчальної дисципліни «Теорія та методика співпраці з
родинами» для студентів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 012 Дошкільна освіта / Н. Ковалевська. – Полтава: ПНПУ, 2017 – 8 с.
5. Ковалевська Н.В. Професійна підготовка студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім’ях: Дис... канд.. пед. наук: 13.00.04. / Інститут педагогіки та психології професійної освіти АПН України. – Київ, 2007. – 220 арк.
6. Концепція розвитку освіти України на період 2015–2025 років. Проект // Електронний ресурс. – Режим доступу : http://www.tnpu.edu.ua/EKTS/proekt_koncepc.pdf.
7. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід / За загальною редакцією Г. В. Бєлєнької, О. А. Половіної / – Монографія – К.: Вид-тво, 2015. – 244 с.
8. Чернова О. С. Форми організації навчання у вищих навчальних закладах // Збірник наукових праць. Вісник полтавського державного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка. – Випуск 6 (14). – Полтава, 2000. – 192 с.