САМОРЕГУЛЯЦІЯ В КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
STRATAN-ARTYSHKOVA Tetiana Borysivna –
Doctor of Pedagogical Sciences, Professor,
Professor Department of Musical Art and Horeografy of
Centralukrainian Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті обгрунтовуються педагогічні принципи професійної підготовки майбутніх фахівців. Виокремлені принципи цілісності, індивідуальності, культуровідповідності, аксіологічності, національної спрямованості, діалогічності, рефлексивності, інноваційності зумовлені сутністю, специфікою і змістом творчо-виконавської діяльності майбутніх фахівців, її індивідуально-особистісним характером, передбачають добір і використання відповідних форм і методів навчання, що сприяють удосконаленню процесу професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.
Ключові слова: професійна підготовка, педагогічні принципи, творчо-виконавська діяльність.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Bal, G. O. (2000). Gumanizatsiya zagalnoyi ta profesiynoyi osviti: suspilna aktivnist i psihologopedagogichni orientiri. Neperervna profesiyna osvita: problemi, poshuki, perspektivi. [Humanization of general and vocational education: social activity and psychological and pedagogical guidance. Continuing professional education: problems, searches, prospects]. Kyiv.
2. Bakhtin, M. M. (1986). Estetika slovesnogo tvorchestva. [Aesthetics of verbal creativity]. Moscow.
3.Bekh, I. D. (2012). Osobistst u prostori duhovnogo rozvitku: navchalniy posibnik. [Personality in the space of spiritual development: a tutorial]. Kyiv.
4. Bybler, V. S. (1991). Ot naukoucheniya – k logike kulturyi: Dva filosofskih vvedeniya v dvadtsat pervyiy vek. [From science teaching – to logical culture: Two philosophical introductions to twenty first
century]. Moscow.
5. Goncharenko, S. U. (2012). Pedagogichni zakoni, zakonomirnosti, printsipi. Suchasne tlumachennya. [Pedagigical laws, regularities, principles. Modern interpretation]. Rivne.
6. Kagan, M. S. (1985). Vnutrenniy dialog kak zakonomernost hudozhestvenno-tvorcheskogo protsessa. [Internal dialogue as a regularity of artistic and creative process]. Moscow.
7. Padalka, G. M. (2010). Teoriya i metodika mistetskoyi osviti: innovatsiyna problematika. [Theory and methodology of arts education, innovative perspective]. Kyiv.
8. Pehota, O. M. (1997). Individualizatsiya professionalno-pedagogicheskoy podgotovki uchitelya: monografIya. [Indvidualization of professional and pedagogical teacher’s training: a monograph]. Kyiv.
9. Shulgina, V. D. (2000). Muzichna Ukrayina: [monografIya] [Musical Ukraine: [a monograph]]. Kyiv.