СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ
КУЧАЙ Тетяна Петрівна –
доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри психології і педагогіки
Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці II
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті описується система оцінювання учнів у навчально-виховному процесі вітчизняної школи. Висвітлено основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів. Розкрито принципи процесу оцінювання навчальних досягнень учнів. Схарактеризовано умови оцінювання навчальних досягнень учнів.
Ключові слова: оцінювання учнів, школа, навчально-виховний процес, освіта.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження \\ Педагогічний дискурс. – 2013. – Випуск 15. – С. 507–513
2. Чичук А. П. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти \\ Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія» / Редкол.: С. М. Ніколаєнко (відп. ред) та ін. – К.: Міленіум, 2018. – Вип. 279. – С. 162–167.
3. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти – Електронний ресурс. – [Режим доступу] http://pidruchniki.com/16520205/pedagogika/zagalni_k riteriyi_otsinyuvannya_navchalnih_dosyagnen_sistemi_ zagalnoyi_serednoyi_osviti
4. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти – Електронний ресурс. – [Режим доступу] http://znvk67.zp.ua/zagalni-kriteri%D1%97ocinyuvannya-navchalnix-dosyagnen-uchniv-u-sistemizagalno%D1%97-seredno%D1%97-osviti
5. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової – Електронний ресурс. – [Режим доступу] школи http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/1-2-08%D1%96.pdf