ВИХОВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО
ОЗЕРНА Наталія Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто виховну спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського. Визначено основні форми роботи з дитячою книжкою. Розкрито зміст кожної форми роботи з дитячою літературою. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких казкових оповідань. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у вихованні дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі.
Ключові слова: виховна спрямованість, дошкільне виховання, казка, література для дітей, В. О. Сухомлинський.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Сухомлинський В. О. Вчити вчитися / В. О. Сухомлинський // Початкова школа. – 1969. – № 2. – С. 15–17.
2. Сухомлинський В. О. Могутній вихователь: з виступу В.О. Сухомлинського на Республіканській нараді з питань літератури для дітей // Радянська освіта. – 1969. – № 34. – С.9–10.
3. Сухомлинський В. Моя педагогическая вера / В. Сухомлинський // Юность. – 1968. – № 9. – С. 74–75.
4. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори. – В 5 т. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 3. – С. 7–279.
5. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори. – В 5 т. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 2. – С. 419 – 654.
REFERENCES