Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

РОЗВИТОК EМОЦІЙНОГО ІНТEЛEКТУ МАЙБУТНІХ ПEДАГОГІВ (НА МАТEРІАЛІ ТВОРІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО)

КОЗИР Маргарита Валентинівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

ОRCІD іD: 0000-0001-8402-2589 e-mail: [email protected]

БРЕЧКО Анастасія Олексіївна –

студентка ІІІ курсу освітньої програми «Українська філологія» Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка

ORCID iD: 0000-0001-9644-4754

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті йдеться про особливості процесу розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів на матеріалі літературних творів і педагогічних праць видатного вітчизняного педагога – Василя Олександровича Сухомлинського. Зазначено актуальні проблеми формування особистості в умовах бурхливого розвитку інформаційного суспільства. Наголошено на вагомій ролі встановлення емоційного контакту між педагогом і дитиною з метою покращення якості освіти.

Ключові слова: емоційний інтелект, емоційний контакт, «килимкові читання», педагог, покоління Z.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гоулман Д. Емоційний інтелект / Деніел Гоулман; пер. З англ. С. ̶ Л. Гумецької. ̶ Х.: Віват, 2018. ̶ 512 с.

2. Історія розвитку дослідження емоційного інтелекту. Режим доступу: https://www.empatia.pro/istoriya-vynyknennya-ei-taempatiyi/

3. Палфри Дж., Гассер У. Дети цифровой эры / [пер. с англ.. Н. Яцюк] – Москва: Эксмо, 2011. – 284 с.

4. Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. – К.: Рад.школа, 1972. – 244 с

5. Сухомлинський В. О. Стежка до квітучого саду. // Літературна Україна. ̶ 26. ІХ.1969.

6. Сухомлинський В. О. Як любити дітей. //Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 5. Статті. – К., «Рад.школа», 1977. – С. 292 ̶ 308.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись