Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ПЕДАГОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

У Сюань –

аспірант кафедри музичного мистецтва і хореографії

ДВНЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті актуалізовано проблему формування вокальної культури магістрів музичного мистецтва, проаналізовано наукові розвідки щодо сутності та структури зазначеного поняття. Мета статті полягає в уточненні сутності та специфіку вокальної культури магістрів музичного мистецтва в контексті музичнопедагогічної науки на основі узагальнення наукової літератури. Дано авторське визначення вокальної культури школярів та вокальної культури магістрів музичного мистецтва. Це складно інтегроване фахове утворення складається з художньо-світоглядного, вокально-виконавського, методико-продуктивного компонентів.

Ключові слова: культура, професійна культура, педагогічна культура, вокальна культура майбутніх учителів музичного мистецтва (рівня магістратури).

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вей Лімін. Формування вокальної культури у студентів інститутів мистецтв на засадах художньомистецьких традицій / Вей Лімін // Молодь і ринок – №10 (81), 2011. – С. 159–162.

2. Гершунский Б. Философия образования для ХХІ века. (В поисках практико-ориентированных образовательных концепций / Б. С. Гершунский, М.: Совершенство, 1998. – 608 с.

3. Зайцева Г. И. Формирование культуры профессионального самоопределения студентов / Г. И. Зайцева // Формирование профессиональной культуры будущего специалиста: Сборник статей и тезисов / Под ред. М. Ю. Ананченко, П. Е. Овсянкина. – http://avpu.pomorsu.ru/proect/ form_cult/p_2.htm

4. Зимняя И.А. Общая культура и социальнопрофессиональная компетентность человека /Ирина Алексеевна Зимняя // Интернет-журнал «Эйдос» // www.eidos.ru/journal/2006/0504.htm.

5. Лю Цзя. Вокально-фахова підготовка студентів магістратури до інноваційної діяльності: джерельна база дослідження / Лю Цзя // Часопис «Методичка пракса налази се на листи научних публикација Министарства просвете и науке Републике Србије». – Белград, 2016. – С. 41–55.

6. Лю Цзя. Педагогічні новації вокальної підготовки студентів магістратури у вищих педагогічних закладах України / Лю Цзя // Педагогічні науки: теорія. Історія. Інноваційні технології: Науковий журнал №8 (52), 2015. – Суми, 2015. – С. 146–153.

7. Пан На. Сутність вокальної культури майбутнього вчителя музики // Науковий вісник Інститут мистецтв Південноукраїнського
національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Збірник наукових праць. – Одеса, ПНПУ ім. К. Д. Ушинського – № 3– 4, 2010. – С. 84– 90.

8. Резник Ю. М. Культура как предмет изучения / Юрий Михайлович Резник// Журнал «Личность. Культура. Общество» Избранные статьи: 2001 г. – Т. 3, вып. 1(7). http://www.lko.ru/idu/1174183694.htm

9. Рудницька О. П. Музика і культура особистості:проблеми сучасної педагогічної освіти: навч. посібник / Оксана Петрівна Рудницька. – К: ІЗИН, 1998. – С. 172–173.

10. Сидорова М. Б. Формирование профессиональной культуры вокалиста в процессе подготовки в вузе культуры и искусства. Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. – Теория и методика профессионального образования / Маргарита Борисовна Сидорова. – М., 2005. – 19 с.

11. Чжан Яньфен. Методика вокальної художньовиконавської підготовки майбутніх учителів музики в університетах України і Китаю. Дис. … канд. пед. наук спец. 13.00.02 – «Теорія і методика музичного навчання» / Чжан Яньфен. – Київ, 2012. – 253 с.

12. Чжу Цзюньцяо. Формування вокальної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Дис. канд.пед. наук спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Чжу Цзюньцяо. – Київ, 2016. – 290 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись