• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ГАО Юань –

аспірантка кафедри музично-інструментальної підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    Емоційний інтелект розглядається як конструкт, складовими якого є когнітивні, емоційні, соціальні та особистісні здібності й якості. Особливість емоційного інтелекту полягає в тому, що він розвивається у будьякому віці та є важливим компонентом фахового розвитку педагога, зокрема в галузі музичної освіти. Емоційний інтелект в контексті діяльності вчителя музики визначається як інтегральна властивість особистості, яка ґрунтується на здатності до раціоналізації емоцій та емоційної обробки художньої інформації з метою декодування, розуміння, регуляції, генерації та трансляції емоційних станів, необхідних для ефективної художньо-педагогічної комунікації.

Ключові слова: емоційний інтелект, художня емоція, вчитель музики, функції емоційного інтелекту.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бреус Ю. Эмоциональный интеллект как личностный ресурс профессионального становления представителей социономических профессий / Ю. Бреус // SOCIETY, INTEGRATION, EDUCATION. Proceedings of the International Scientifical Conference. May 23–24, 2014. – Rezekne, 2014. – Volume I. – 65–74 р.

2. Колісник Л. Особливості прояву емоційного інтелекту у старшому юнацькому віці / Л. О. Колісник. – Чернігів: ЧНПУ, 2014. – № 121. – 228 с. (Серія: Психологічні науки). – С. 169–174.

3. Льошенко О. Особливості формування поняття «емоційний інтелект» / О. А. Льошенко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. – 2012. – Вип. 17. – С. 128–134.

4. Люсин Д. Современные представления об эмоциональном интеллекте // Социальный интеллект: Теория, измерение, исследования / Д. В. Люсин. – М.: Ин-тут психологии РАН, 2004. – С. 29–36.

5. Носенко Е. Емоційний інтелект; концептуалізація феномену, основні функції: монографія / Носенко Е. Л., Коврига Н. В. – К.: Вища школа, 2003. – 126 с.

6. Овчаренко Г. Р. Структурна модель емоційного інтелекту / Г. Р. Овчаренко // Вісник післядипломної освіти. – 2013. – Вип. 9(2). – С. 261– 267.


7. Психология жизненного успеха. Опыт социально-психологического анализа преодоления критических ситуаций. – К.: Институт Социологии НАН Украины. –1995. – 149 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись