Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ДИРИГЕНТСЬКІ ФОРМИ ВИСЛОВУ ЯК БАЗИСНА ОСНОВА У ВДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ

РЕШЕТНІКОВА Тетяна Павлівна –

старший викладач кафедри методики музвиховання, співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

е-mail: [email protected]

ФУРДАК Тетяна Дмитрівна –

старший викладач кафедри методики музвиховання, співу та хорового диригування Криворізького державного педагогічного університету

е-mail: [email protected]

Анотація

    В статті розглядається роль диригування та інтеграція його в основи професійної підготовки хореографів. Визначається аналогія співвідношення деяких прийомів вислову крізь призму диригентських і хореографічних рухів. Автори аналізують тематичну спрямованість двох модулів з курсу навчальної дисципліни «Основи диригентської та вокальної культури», зміст яких передбачає взаємодію мистецтв і забезпечує формування знань за принципом взаємозв’язку та взаємодоповнення.

Ключові слова: диригування, хореографія, інтеграція, модуль, прийоми вислову, професійний рівень, музичний простір.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Захаров Р. В. Записки балетмейстера / Р. В. Захаров. – М.: Искусство, 1976. – 351 с.

2. Колногузенко Б. М. Хореографічне мистецтво: зб. статей «Методичні матеріали для підготовки бакалаврів і спеціалістів за фахом «хореографія» (6.020200) / Б. М. Колногузенко. – Х.: ХДАК, 2008. – 224 с.

3. Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педагогічному університеті: монографія / Т. Й. Рейзенкінд. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. – 640 с.

4. Рудницька О. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П.Рудницька. – Київ: ТОВ. «Інтерпроф», 2002. – 270 с.

5. Рекреаційна функція бальної хореографії / М. В. Богданова. Питання культурології. – 2015. – Вип. 31. – С. 128–133.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись