• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ СПРИЙНЯТТЯ І ВИКОНАННЯ МУЗИКИ ХХ СТОЛІТТЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна –

кандидат філософських наук старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглянуті поняття «музичне сприйняття», «досвід», особливості виконання музики 20 століття, основні форми формування досвіду сприйняття і виконання музики 20 століття, такі як «Концертроздум», «Лекція-концерт», «Бесіда за круглим столом» та ін.

Ключові слова: досвід, сприйняття, музичне сприйняття, музика 20 століття, особливості виконання музики 20 століття.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алиев Ю. Б. Настольная книга школьного учителя-музыканта / Ю. Б. Алиев. – М.: Владос, 2003. – 286 с.


2. Андрос Є. Сприймання. Філософський енциклопедичний словник / Є. Андрос. – К.: Абрис, 2002. – 744 с.

3. Арановский М. Музыкальный текст: структура и свойство  Марк Арановский.  М.: Композитор, 1998.  329с.

4. Выготский Л. С. Психика, сознание, бессознательное / Лев Семёнович Выготский // Психология сознания. – СПб.: Питер, 2001. – С. 3146.

5. Долматова М. П. Генезис філософськопсихолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія.  К.: Освіта, 2016. № 1 (7). С. 2330.

6. Дубинец Е. О. О претворении средневекового художественного канона в музыке ХХ века: На примере творчества Арво Пярта и Юрия Буцко 70-80-х гг. / Е. О. Дубинец. – М.: МГК им. П. И. Чайковского, 1993. – 125 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись