• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПРОГРАММНЫЙ ИНСТРУМЕНТАРИЙ ОБЛАЧНОГО СЕРВИСА DROPBOX

МЕДВЕДОВСКАЯ Оксана Геннадьевна –

кандидат физико-математических наук, доцент, доцент кафедры информатики Сумского государственного педагогического университета им. А. С. Макаренко.

e-mail: [email protected]

ЯЦЕНКО Валерий Валерьевич –

кандидат технических наук, доцент кафедры экономической кибернетики Сумского государственного университета

e-mail: [email protected]

Анотація

    Використання хмарних технологій в освітньому просторі присвячено багато методичних розробок та наукових публікацій зарубіжних та вітчизняних вчених. Проте все ще недостатня кількість педагогічного досвіду в галузі використання мережних інструментів викликає необхідність детального обговорення даного питання та обміну досвідом впровадження у навчальний процес вищих навчальних закладів. В роботі описані можливості використання хмарного сховища Dropbox в освітньому процесі. Розглянуто основні інструменти для ефективної роботи в хмарному сервісі. Звернено увагу на основні переваги роботи у файловому хостингу Dropbox від компанії Dropbox Inc. Вказано на необхідність використання сучасних методів навчання для підготовки висококваліфікованих фахівців системою вищої освіти. Зроблено висновок про необхідність застосування cloud computing в професійній діяльності викладачів нового покоління з метою поліпшення якості їх підготовки.

Ключові слова: хмарні технології, SaaS – модель, хмарні сховища даних, Dropbox, хмарні сервіси, файловий хостинг.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Наказ МОН від 11.12.2017 № 1582 Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіси в освіті» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/ 8389.

2. Герасименко І. В. Комплексне використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі / І. В. Герасименко, К. І. Журавель, О. С. Паламарчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III(37), Issue: 75, 2015.

3. Зарайский И. А. Применение облачных сервисов для создания презентаций в профессиональном образовании / И. А. Зарайский, И. А. Сеселкин // Весник ФГОУ ВПО МГАУ, №1, 2014.

4. Облачные вычисления (мировой рынок) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.tadviser.ru/index.php/ Статья: Облачные_ вычисления_%28мировой_рынок%29.

5. Сейдаметова З. С. Облачные сервисы в образовании / З. С. Сейдаметова, С. Н. Сейтвелиева // Інформаційні технології в освіті. – 2011. – Вип. 9. – С. 105-111. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ itvo_2011 _9_15.

6. Риз Дж. Облачные вычисления: Пер с англ. – СПб: БХВ-Петербург, 2011. – 288 с.

7. Тельнов В. П. «Кафедра онлайн»: облачные технологии в высшем образовании / В. П. Тельнов, А. В. Мышев // Программные продукты и системы, № 4 (108), 2014.

8. Шевчук М. В. Облачные сервисы хранения как эффективный инструмент для организации единой информационной образовательной среды // Педагогическое образование в России, № 8, 2014.

9. Mell P. The NIST Defi nition of Cloud Computing (Draft) / Mell P., Grance T. // Recommendations of the National Institute of Standards and Technology. Special Publication 800-145 (Draft), 2011. – P. 1-3.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись