Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

AESTHETIC EDUCATION IN PROFILE SCOOL: PHILOLOGICAL CLASS

CHEREDNICHENKO Natalia Uriivna –

Сandidate of Pedagogical Sciences,

Рrincipal of the Communal Establishment

«Pedagogical Lyceum of Kirovohrad City

Administration of Kirovohrad Region»

e-mail: [email protected]

Анотація

    Сучасна профільна школа прагне розвивати професійні знання та навички на основі естетичної освіти. Для стимулювання творчості учнів пропонують практично всі категорії мистецтва, такі як музика, візуальне мистецтво та сценічне мистецтво. Вчителі філологічних класів використовують музику як пісні у розробці та класичну фонову музику на концертних сесіях за методом сугестопедії. Читання лірики, вивчення словника та прослуховування різних пісень допоможуть студентам філологічних класів о знайомитись з популярною музикою та зробити їх більш впевненими у здатності розуміти навколишній світ.

Ключові слова: естетичне виховання, профільна школа, філологічний клас, сугестопедія, вивчення мови.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Shandruk S. Songs in the English Language Classroom / С. Шандрук // Наукові записки / Ред. кол. В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 152. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – С. 60–63.

2. Cheung, C. The use of popular culture as a stimulus to motivate secondary students' English learning in Hong Kong / C. Cheung // ELT Journal, 55, 2001. – P. 55–61.

3. Denac, O. The significance and the role of Aesthetic Education in Schooling [electronic resource] – Access: http://file.scirp.org/pdf /CE_2014110610064203.pdf

4. Jolly, Y. The use of songs in teaching foreign languages / Y. Jolly // Modern Language Journal, 59(1), 1975. – P. 11–14.


5. Keskin, F. Using songs as audio materials in teaching Turkish as a foreign language / Funda Keskin // TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2011. – Volume 10, Issue 4. – P. 378–383.

6. Millington, N. Using Songs Effectively to Teach English to Young Learners / Neil T. Millington // Language Education in Asia, 2011. – V. 2(1). – P. 134– 141.

7. Shen, C. Using English Songs: an Enjoyable and Effective Approach to ELT / Chunxuan Shen // English Language Teaching, 2009. – Vol. 2, No.1. – P. 88–94

8. Sigurрardуttir, D. Language learning through music / Drifa Sigurрardуttir. –Prentun: Bуksala Menntavisindasviр Reykjavik, Island, 2011. – 33 p.

9. Suggestopedia a Wonderful approach to Language Learning? [electronic resource] – Access: http://www.armyacademy.ro/biblioteca/anuare/2003/SU GGESTOPEDIA.pdf

10. Vinyets, N. Using Songs in Primary Education: Advantages and Challenges / Núria Bach Vinyets. – Treball de Final de Grau Universitat de Vic, 2013. – 63 p.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись