LANGUAGE TEACHING: DISCOVERING TEACHERS’ PRINCIPLES
HABELKO Olena Mykolayivna –
Ph.D., Associate Professor
Department of Linguodidactics and Foreign Languages
Centralukrainian Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглядається роль вчителів, як перетворюючих інтелектуалів. Їх завдання простягаються за межі класу. Як інтелектуали, вчителі займаються подвійним завданням: вони прагнуть не тільки до розвитку освіти, а й до особистої трансформації. Для досягнення прогресу в галузі освіти вони займаються створенням і впровадженням форм знань, які мають відношення до конкретних контекстів і розробляють навчальні плани з огляду на свої власні потреби і потреби своїх учнів. Таке завдання змушує їх максимально підвищувати обізнаність своїх учнів, використовуючи усвідомлення, постановку проблем. Щоб досягнути особистої трансформації, вони намагаються просвіщати себе і своїх учнів про різні форми нерівності та несправедливості в суспільстві в цілому, а також вирішувати і виправляти їх цілеспрямованими і мирними засобами. Таким чином, подвыйна роль вимагає, щоб учителі розглядали педагогіку не тільки як механізм максимізації можливостей навчання в класі, але і як засіб змыни життя в класі і за його межами.
Ключові слова: пасивні техніки, рефлексивні практики, рефлексивні навчальні трансформаційні інтелектуали, класна реальність, інноваційні стратегії навчання, дослідження в області занять і дії щодо вирішення проблем.
Повний текст:
BIBLIOGRAPHY
1. Breen, M. Principles and Practices of ESL teacher: a study of teachers of adults and children / M. Breen, B. Hird, M. Milton. – Mount Lawley, Australia: Applied language and literacy Research, Edith Cowan University, 1998. – 79 pp.
2. Dewey, J. How We Think: A Restatement of the Relation of Reflective Thinking to the Educative Process / J. Dewey. – Boston, MA: D.C. Heath & Co Publishers, 1933. – 301 p.
3. Dewey, M. Towards a post-normative approach: Learning the pedagogy of ELF / M. Dewey // Journal of English as a Lingua Franca. – 1(1), 2012. – P. 141–170.
4. Kincheloe Joe L. Toward a Critical Politics of Teacher Thinking: Mapping the Postmodern / Joe L. Kincheloe. – Westport: Bergin & Garvey, 1993. – 280 p.
5. Kumaravadivelu, B.Beyond. Methods: Macrostrategies for Language Teaching. / B. Beyond Kumaravadivelu. – Yale University Press, New Haven and London, 2003. – 49 p.
6. Sifakis N. C. Challenges in teaching ELF in the periphery: The Greek context. / N. C. Sifakis // ELT Journal, 63, 2009. – P. 230–237.
7. Vettorel P. Fostering awareness of the pedagogical implications of World Englishes and ELF in teacher education in Italy / P. Vettorel, S. Corrizzato / Studies in Second Language Learning and Teaching Department of English Studies, Faculty of Pedagogy and Fine Arts, Adam Mickiewicz University, Kalisz. SSLLT 6 (3). – 2016. – P. 487–511.
8. Zeichner K. Reflective teaching: an introduction / K. Zeichner, D. Liston. – Mahwah (N.J.): Lawrence Erlbaum Associates, 1996. – 92 p.