Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ШКОЛА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК АВТОРСЬКА ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА

ТРОЦКО Анна Володимирівна –

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент

НАПН України e-mail: [email protected]

ПОПОВА Олена Володимирівна –

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри педагогіки і педагогіки вищої школи

ХНПУ імені Г. С. Сковороди

e-mail: poptub@mail.ru

Анотація

   

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. В. О. Сухомлинський у роздумах сучасних українських педагогів: монографія / упоряд.: О. В. Сухомлинська, О. Я. Савченко. – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – 504 с.

2. Попова О. В. Становлення і розвиток інноваційних педагогічних ідей в Україні у XX столітті / ХДПУ ім. Г. С. Сковороди / О. В. Полпова. – Харків: «ОВС», 2001. – 256 с.

3. Сухомлинский В. А. Этюды о коммунистическом воспитании / В. А. Сухомлинский // Учитель: Статьи. Документы. Педагогический поиск. Воспоминания. Страницы литературы. / Ред.-сост. Д. Л. Брудный. – М.: Политиздат, 1991. – С. 123–130.

4. Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5 т. ‒ Т. 4. – Київ: Радянська школа, 1976. – С. 7–390.

5. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5 томах. Том 3. – Київ: Радянська школа. – 1976. – С. 7–279.

6. Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5-ти т. – К.: «Рад. Школа», 1976. − Т.2. – С. 149–418.

7. Троцко А. В. Гуманістична спрямованість педагогічної концепції В. О. Сухомлинського / А. В. Троцко // Наукові записки. – Вип. 52. Ч.1. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2003. – 265 с.

8. Федяєва В. Л. Педагогічна система В. Сухомлинського / В. Л. Федяєва, О.В. Сараєва: Навч.-метод. посіб. – Херсон, 2006. – 144 с.

9. Челпаченко T. B. Дидактическая система В. А. Сухомлинского (теория и практика) / T. B. Челпаченко. Оренбург: Изд-во ОГПУ, 2012. ‒ 250 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись