Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

ТВЕРДОХЛІБ Сергій Сергійович –

пошукувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

ORCID 0000-0002-3750-6553

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті здійснено спробу визначення сутності когнітивного компоненту інтерпретаційної компетентності та його структурних показників. Узагальнено сутність інтерпретаційної компетентності у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців.

Ключові слова: когнітивна компетенція, когнітивні знання, когнітивні вміння та навички, інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя хореографії.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Войтко В. І. Психологічний словник / В. І. Войтко. – Київ: Вища школа, 1982. – 216 с.

2. Волошина Л. Особливості підготовки фахівців-хореографів / Л. Волошина // Вісник Львівського університету. Серія мист-во. – 2014. – Вип. – 14. – С. 267–273.

3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Гончаренко С. У. – К.: Либідь, 1997. – 375 с.

4. Горбатюк Р. М. Інтерпретаційна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / Р. М. Горбатюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2012. – Вип. 2. – Режим доступу: http://nbuv.ua/UJRN/Vnadps_2012_2_4.

5. Кузьмінський А. І. Педагогіка: підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омельяненко. – К.: ЗнанняПрес, 2003. – 418 с.

6. Макаренко В. І. Формування фахових компетентностей майбутніх лікарів у процесі прировдничо-наукової підготовки: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти / Макаренко Володимир Іванович; Центральноукр. держ. пед. ун-т. – Полтава, 2017. – 269 с.

7. Сердюк Т. І. Професійна підготовки студентів-хореографів до професійної діяльності / Т. І. Сердюк // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 58. Частина 2. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2011. – 464 с.

8. Слонимский Ю. И «В честь танца» / Ю. И. Слонимский. – М.: Искусство, 1968. – 396 с.

9. Степанов О. М. Основи психології і педагогіки: навчальний посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. – К.: Академвидав, 2005. – 520 с.

10. Ткачук І. О. Сутність і структура феномену «Інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу» / І. О. Ткачук // збірник наукових праць / Криворізький державний педагогічний університет – Кривий Ріг, 2014. – Вип.41 – C. 321–325.

11. Черкасов В. Ф. Основи наукових досліджень у музично-освітній галузі: [підручник] / Володимир Черкасов — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, Харків: ФОП Озеров, 2017. – 316 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись