ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИЦІ МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА
ЛУ Тао –
аспірант Національного педагогічного університету
імені М. П. Драгоманова
e-mail: [email protected]
Анотація
Статтю присвячено вивченню теорії та практики музичного виконавства упродовж XVI–XIX століть. Проаналізовано діяльність, методичні праці та виокремлено важливі здобутки педагогів-музикантів у формуванні виконавської майстерності в цей період. Визначено особливості формування виконавської майстерності під час клавірного та класичного етапів розвитку музичного виконавства.
Ключові слова: музичне виконавство, виконавська майстерність, педагог-музикант.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Алексеев А. Д. История фортепианного искусства: в 3-х ч., 2-е изд., доп. / А. Д. Алексеев. – М.: Музыка, 1988. – ч.1, 2. – 423 с.
2. Галушка В. Н. Современные подходы к формированию музыкально-исполнительской техники в процессе обучения: на материале учебной работы в фортепианном классе музыкального вуза: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. / В. Н. Галушка. – Москва, 2006. – 154 с.
3. Жилина А. В. Упражнение в теории и практике обучения музыке (на материале трудов западноевропейских педагогов-музыкантов и методистов): дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. / А. В. Жилина. – Москва, 2001. – 165 c.
4. Куперен Ф. Искусство игры на клавесине / Ф. Куперен. – М.: Музыка, 1973. – 151 с.
5. Мильштейн Я. И. Вопросы теории и истории фортепианного исполнительства / Я. И. Мильштейн. – М.: «Сов. композитор», 1983. – 261 с.
6. Руссо Ж.-Ж. Трактаты / Ж. Ж. Руссо. – М.: Наука, 1969. – 765 с.
7. Geschichte der Klaviermusik von М.Seifferl herausgegeben als dritte, vollständig umgearbeitete und er erweiterte Ausgabe von G. F.Weitzmanns Geschichte des Klavierspiels und der Klavierliteratur, B.1. – Leipzig, 1899, – 178 s.