ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТТЬ З КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ
КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна –
кандидат філософських наук, старший викладач
кафедри музичного мистецтва та хореографії
Південноукраїнського національного педагогічного університету
ім. К. Д. Ушинського
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуті основні аспекти підвищення мотивації до занять з класичного танцю. Особливості класичної хореографії і ії відмінності від сучасної хореографії. Наведено перелік основних досліджень з питань мотивації. Розкриті основні принципи підвищення мотивації до занять з класичного танцю.
Ключові слова: мотивація, підвищення мотивації, класичний танець, принципи підвищення мотивацїї, учитель хореографії.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Баранов А. Б. Создание условий для формирования позитивного отношения к
культурным ценностям в процессе обучения танцам / А. Б. Баранов // Дополнительное образование. – 2005. – № 10. – С. 67–74.
2. Белов М. С. Эстетическое воспитание средствами хореографического искусства / М. С. Белов. – М.: «Академия», 2004. – 336 с.
3. Блок Л. Д. Классический танец. История и современность / Л. Д. Блок. – М.: Искусство, 1987. – 245 с.
4. Васірук С. О. Класичний танець: навчально-методичний посібник / С. О. Васірук. – Івано-Франківськ: Прикарпатський нац. універс. ім. В. Стефаника, 2009. – 123 с.
5. Вербицкий А. А., Платонова Т. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации / А. А. Вербицкий, Т. А. Платонова. – М., 1986. – 89 с.
6. Мессерер Асаф. Уроки классического танца / Асаф Мессерер. СПб: – Лань, 2004. – 400 с.
7. Мильман В. Э. Внутренняя и внешняя мотивация учебной деятельности / В. Э. Мильман // Вопросы психологии. – 1987. – № 5. – С. 7–15.