СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
БЕВЗЮК Марина Сергіївна –
аспірант кафедри спеціальної освіти
Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини
e-mail: [email protected]
Анотація
В статті розглянуто сутність взаємодії вчителя початкової школи з батьками дітей з особливим потребами в умовах інклюзивної освіти. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури. Висвітлено роль вчителя та батьків у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
Ключові слова: підготовка вчителя, взаємодія, дитина з особливими потребами, інклюзивна освіта.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їхнього навчання: наук.-метод. посібник / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К.: Наук. світ, 2010. – 87 с.
2. Кухарєв Н. В. Діагностика педагогічної майстерності та педагогічної творчості: в 2 ч.Ч.1. / Н. В. Кухарєв, В. С. Решетько – Мінськ, Адукация І вихаванне, 1996 р. – 104 с.
3. Кухарєв Н. В. Директор вчиться: зворотний зв'язок в педагогічній системі / Н. В. Кухарєв. – Мінськ: Університетське, 1989. – 159 с.
4. Мельник О. М. Формування професійних умінь у майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Мельник. – Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/firstforum/r29.html.
5. Монахов В. М. Методологія проектування педагогічної технології (аксіоматичний аспект) // Шкіл. технології. – 2000 р. – № 3. – С. 57–71.
6. Немова, Н. В. Управління методичною роботою в школі / Н. В. Немова. – М.: Вересень, 1999 р. – С. 176–185.
7. Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах / Лист Міністерства освіти і науки України N 1/9– 515 від 04. 08. 2009 р.
8. Поташник, М. М. Педагогічна творчість: проблеми розвитку та досвід: посібник для вчителя / М. М. Поташник. – Київ: Рад. шк., 1988. – 109 с.
9. Штифурак В. С. Ідеї гуманізму в національній системі виховання // Рідна школа № 11. – 1999. – С. 4–5.