• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

SCHOOL-BASED TECHNICAL EDUCATION IN LATE NINETEENTH – EARLY TWENTIETH CENTURIES ENGLAND

GOLOVKO Iryna Olexiyivna –

Lecturer of Foreign Languages Department

Kirovograd National Technical University

е-mail: [email protected]

Анотація

    Розглянуто процес впровадження технічної освіти в школи Англії в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Виділено характерні риси технічної освіти, її сильні на слабкі сторони. Визначено роль та підходи уряду в практичному втіленні технічної освіти в національну систему шкільної освіти.

Ключові слова: обов’язкова освіта, технічна освіта на шкільному рівні, вищі школи, центральні школи, молодші технічні школи, Англія

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Banks O. Parity and Prestige in English Secondary Education / O. Bank. – London: Routledge and Kegan Paul. – 1955. – 242 p.

2. Meriel V. The English Higher Grade Schools: Reassessment / V. Meriel. – University of Leicester, Ph. D. Thesis, 1987. – Published by ProQuest LLC, 2015. – 388 p.

3. Keathy J. Government policy towards secondary schools and history teaching 1900-1910 / J. Keathy [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.history.ac.uk/history.../history.../governm ent_p...

4. Morish I. Education since 1800 // Ivar Morish/ – London: George Allen and UnwinLTD – 1970. – 244 p.

5. Richardson W. English Technical and Vocational Education in Historical and Comparative Perspective: Considerations for University Technical Colleges // W. Richardson – London: Baker Dearing Education Trust, 2010. – 46 p.

6. Sanderson M. The Missing Stratum: Technical School Education in England, 1900–1990s // M. Sanderson. – London: the Athlone Press, 1994. – 235 p.

7. Sanderson M. Education and the labour market / N. Crafts, I. Gazeley and A. Newell (eds.). Work and Pay in Twentieth Century Britain // Oxford: Oxford University Press, 2007. – Р. 264–300.

8. Simon B. Education and the Labour Movement, 1870-1920 / B. Simon. – London: Lawrence and Wishart, 1965. – 388 p.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись