ПОЗИТИВНІ І НЕГАТИВНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
НЕЧЕПОРУК Яна Сергіївна –
кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов
Кіровоградської льотної академії
Національного авіаційного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розкривається поняття «дистанційне навчання». Охарактеризовано засоби дистанційного навчання, які вдосконалюють методику навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх авіаційних фахівців. Проаналізовано низку нормативно-правових документів, що регламентують роботу дистанційного навчання. Виділено негативні сторони, підходи вирішення проблем, а також перспективи дистанційної форми навчання у льотних навчальних закладах.
Ключові слова: дистанційне навчання, проблеми дистанційного навчання, перспективи дистанційного навчання, авіаційні фахівці, льотні навчальні заклади.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Веремчук А. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ / Алла Веремчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2013. – № 7. – С. 319–325.
2. Вступ до відкритого та дистанційного навчання [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/distance/intro
3. Сисоєва С. О., Осадча К. П. Системи дистанційного навчання: порівняльний аналіз навчальних можливостей. – [Електронний ресурс]. – 2011. – Режим доступу: http://www.academia.edu/931578.
4. Готская И. Б., Жучков В. М., Кораблев. А. В. Аналитическая записка «Выбор системы дистанционного обучения». – [Електронний ресурс]. – 2011. – Режим доступу: http://rakurs.spb.ru/2/0/2/1/?id=13