Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ПОЛЬЩІ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ

КРИВОХИЖА Ірина Валентинівна

пошукувач кафедри педагогіки та освітнього

менеджменту Центральноукраїнського державного

педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається інноваційний потенціал сучасної професійної підготовки майбутніх педагогівмузикантів в Польщі та можливості його використання в Україні. У статті проведений порівняльний аналіз навчальних планів та програм Зеленогурського університету (Польща) та Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Україна).

    Ключові слова: підготовка педагогів-музикантів, Польща, освіта, університети.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Eastern European Academy of Sciences – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://eeas.org.ua/uk/osvita/polsha/

2. Кристопчук Т. Є. Напрями трансформації педагогічної освіти країн Європейського Союзу в Україну / Т. Є. Кристопчук // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2013. – Вип. 41. – С. 165–171.

3. Uniwersytet Zielonogórski – Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://www.uz.zgora.pl/index.php?informacje-ouczelni 4

. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://www.kspu.kr.ua/ua/

5. Education standards for the Music Education field of study, – Dz. U. of 13. September 2007. – attachment no. 20.

6. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela Dz.U. 2012 poz. 131 – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: file:///c:/users/%d0%94%d0%be%d0%bc/downloads/ d20120131.pdf

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись