|
ОРОС Ільдіко Імріївна
|
ПІДХОДИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ |
12 |
|
КОЛЯДА Наталія Миколаївна,
КОКОША Антоніна Володимирівна
|
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СНТ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ |
18 |
| КОЧУБЕЙ Тетяна Дмитрівна, ЛЮЛЬЧЕНКО Вячеслав Григорович |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ |
25 |
| КУЧАЙ Тетяна Петрівна |
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ |
30 |
| ЛЕЩЕНКО Геннадій Анатолійович |
КОМПЕТЕНТНІСНА МОДЕЛЬ ФАХІВЦЯ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ЧИННИК ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
32 |
| САВЧЕНКО Наталія Сергіївна |
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЛЬЩІ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
36 |
| СЕМЕНЮК Олег Анатолійович |
ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
42 |
| СМИРНОВА Тетяна Анатоліївна |
РІВНІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ |
46 |
| СТРАТАН-АРТИШКОВА Тетяна Борисівна |
САМОРЕГУЛЯЦІЯ В КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ |
49 |
|
ТКАЧЕНКО Тетяна Володимирівна
|
ДУХОВНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДІЯЧА МИСТЕЦТВ |
53 |
| ФЕДЯЄВА Валентина Леонідівна |
БАТЬКИ І НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ШЛЯХИ ПАРТНЕРСТВА |
58 |
| ШАНДРУК Світлана Іванівна |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПІЗНАВАЛЬНІ БАР’ЄРИ |
62 |
| АРКУШИНА Ганна Феліксівна, НАЙДЬОНОВА Галина Георгіївна |
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ГЕРБАРІЮ ТА БОТАНІЧНИХ КОЛЕКЦІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН |
66 |
| БІСОВЕЦЬКА Людмила Андріївна |
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
72 |
|
БОРОВИК Людмила Володимирівна
|
АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПІДСИСТЕМИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ |
76 |
|
БРОВЧАК Людмила Сидорівна
|
ВКЛЮЧЕННЯ СТУДЕНТІВ В ОРГАНІЗАТОРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗА ПРОГРАМОЮ «ШКОЛА МОЛОДОГО ЛІДЕРА» |
81 |
| ВІТЮК Антоніна Вікторівна, НУЖНА Наталія Володимирівна |
МЕТОД КЕЙСІВ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ |
86 |
| ВЛАДИМИРОВА Валентина Іванівна |
ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА А. С. МАКАРЕНКА |
92 |
| ГОЛИВЕР Надія Олексіївна, БОНДАР Ірина Григорівна, ЛИХОШЕРСТ Ольга Гаріївна |
НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА БАЗІ ЕЛЕКТРОННОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА MOODLE |
96 |
|
ГОРБЕНКО Олена Борисівна
|
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В ОСВІТНЬО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ |
100 |
| ГРИШКО Ольга Іванівна, КЛЕВАКА Леся Петрівна |
АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «НАВИЧКА» І «ВМІННЯ» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ |
103 |
| ЗАВИДІВСЬКА Ольга Ігорівна |
ФІЛОСОФІЯ НАУКИ – ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ |
106 |
| КОВАЛЕВСЬКА Наталія Володимирівна |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВЗАЄМОДІЇ З РОДИНОЮ |
112 |
|
КОНОНОВА Марина Миколаївна
|
УПЕРЕДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ДЕФЕКТОЛОГІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ |
116 |
| КИСЛЕНКО Дмитро Петрович |
ВИХОВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА БЕЗПЕКИ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
119 |
| КУРКІНА Сніжана Віталіївна |
КОЛЕКТИВНЕ МУЗИКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
124 |
|
МАЛАХОВА Жанна Володимирівна, ЛОСІК Вікторія Георгіївна
|
ВІДНОВЛЮВАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП |
128 |
| МАРТИНЕНКО Іван Іванович, БЕЗЕМЧУК Лариса Валентинівна |
РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ СЛОБІДСЬКОГО КРАЮ У РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ |
132 |
|
МОЙСЕЄНКО Раїса Миколаївна
|
ЗМАГАЛЬНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
137 |
| МОКЛЯК Володимир Миколайович |
АВТОНОМІЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У ПОЛІТИЦІ МІНІСТРІВ НАРОДНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.) |
143 |
| ОКОЛЬНИЧА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА |
РЕГУЛЯЦІЯ ПОВЕДІНКИ СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ПАРУБКІВ ТА ДІВЧАТ У МОЛОДІЖНІЙ ГРОМАДІ ХІХ – ПЕРШОЇ ЧВЕРТІ ХХ ст |
149 |
| ПЛЮЩ Валентина Миколаївна, БОХАН Юлія Володимирівна |
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ STEM-ОСВІТИ В КУРСІ «ХІМІЧНА ЕКОЛОГІЯ» |
153 |
| ПРИЙМАК Сергій Георгійович, ЗАВОРОТИНСЬКИЙ Андрій Володимирович |
МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО СТАНУ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ ГРУП СПОРТИВНО-ПЕДАГОГІЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ |
157 |
| СЄРГЄЄВА Оксана Володимирівна |
ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМІВ НА ЕТАПІ РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ ПЕРЕКЛАДУ ПРИ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ |
162 |
|
ФІЛОНЕНКО Оксана Володимирівна
|
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА КІРОВОГРАДЩИНІ (ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ) У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – ХХ СТ. В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ РЕФЛЕКСІЯХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ |
166 |
| СКАЛЬСКІ Даріуш |
ІНКЛЮЗІЯ У ФІЗКУЛЬТУРНІЙ ОСВІТІ КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄС |
173 |
|
ГАЛІМСЬКА Інна Іванівна
|
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
177 |
| ЗАХАРОВА Оксана Віталіївна |
ДЕФІНІЦІЯ «ЗДОРОВ’Я» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ: БАГАТОЗНАЧНІСТЬ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ЗМІСТУ І СКЛАДНИКІВ |
181 |
| КОПНЯК Наталия Борисівна, КОПНЯК Ирина Костянтинівна |
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПЛАКАТІВ |
185 |
| БОГУШ Людмила Андріївна |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ З МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІІ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ |
189 |
| БРЮХАНОВА Тетяна Сергіївна |
ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СПОРТИВНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ |
192 |
| ЛОПАТЮК Олена Володимирівна |
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ |
196 |
| ШАРОШКІНА Тетяна Анатоліївна |
ВИМОГИ ДО ПЕДАГОГІВ У ШКОЛІ НОВОГО ТИПУ К. М. ВЕНТЦЕЛЯ |
199 |
| КОШЛЯК Михайло Анатолійович |
ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ В УКРАЇНІ У КІНЦІ XX – НА ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ |
204 |
| ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна, КИРИЧУК Тетяна Михайлівна |
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕС ВИКЛАДАННЯ ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТА |
208 |
| ЯНЕНКО Оксана Андріївна, ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна |
ОБРАЗНЕ ПЕРЕВТІЛЕННЯ В СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
212 |
| ЧАБАНОВИЧ Надія Богданівна |
ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-АНАСТЕЗІОЛОГІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
217 |
| БЕЙ Ірина Юріївна |
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
223 |
| БЄЛКОВА Тетяна Олександрівна |
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ОЗДОРОВЧОГО ФІТНЕСУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВИШІВ |
227 |
| ДЕРСТУГАНОВА Наталія Вікторівна |
ІНТЕГРАЦІЙНА ФУНКЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ ТЕОЛОГІВ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ |
232 |
| ДОСУЖИЙ Владислав Анатолійович |
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОПЕРАТОРІВ БЕЗПІЛОТНИХ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ У США |
237 |
| САЖІЄНКО Олександр Петрович |
СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
242 |
| СИДОРЕЦЬ Тетяна Володимирівна |
ІННОВАЦІЙНІ ТА ТРАДИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА У ФОРТЕПІАННОМУ КЛАСІ |
247 |
| ТАРАН Альона Михайлівна |
САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ВАЖЛИВА ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ |
252 |
| ЧИРКІНА Світлана Володимирівна |
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ МОДЕЛІ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ |
258 |
| ЧОРНОГОР Наталія Олексіївна |
МЕТОД CASE-STUDY, ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
261 |
| ЧЕРНЬОНКОВ Ярослав Олександрович |
PROCESS OF FIRST-YEAR STUDENTS’ ADAPTATION TO STUDYING ENGLISH AT HIGH SCHOOL ON THE EXAMPLE OF THE COURSE «ENGLISH FOR SPECIFIFC PURPOSES» |
264 |
| НІКОЛЕНКО Людмила Ігорівна |
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
269 |
| КОЗІЙ Ольга Борисівна |
СУЧАСНА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА ЯК ДЖЕРЕЛО АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ В КУРСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
273 |